klyban skrev 2022-05-25 15:05:09 följande:
Det som är intressant, det är att dina påståenden är irrelevanta och vi vet redan att FHM och Tegnell har gjort ett mycket gott arbete, som innebar vi fick den tredje minsta överdödligheten i Europa.
Varför du tar upp trumpen är det ingen som vet, trumpen är irrelevant för Sverige och pandemin.
Men jag förstår du hoppas att whataboutismen ska göra så din agenda inte blir så tydlig, men det bara sätter ett strålkastar ljus på den.
Och varför du itne ger ett kred til ett så gediget arbete och att inte svepas med extrempolulsiterna, det tyder på en extrem integritet av den myndigheten och låter sig inte påverkas av lekmän som påstår saker som itne existerar.
Eller den bästa av alla och de 23 forskarna som hade orddiarré och Tegnell avväpna dom med en enda mening och att de är välkomna att saklig diskutera detta.
Dom kom aldrig, då de visste redan där att de var chanslösa.
Och det är oerhört roligt att se vissa har inte brytt sig om fakta, och sen haft fel i över två år.
Men detta är också människor som alltid har rätt, men nu blev det bara för övertydligt de hade helt fel.
Och du kan köra hur mycket whataboutism du vill, trumpen är inte till din hjälp oavsett vad du säger eller tycker.
Sånt finner jag sjukt intressant, och förstår att nu ska det pratas om annat eller elka semantik och tro nått ändra sig för dig.
Faktum är att FHM och Tegnell har gjort ett gediget arbete, och detta genom bara titta i backspegeln i historien av pandemier.
Och du som trodde du kunde desinformera om att vi skulle ha Ministerstyre i Sverige, tänk vad din agenda tar ut dig på resor som slutar på samma sätt och krasch rätt in i berget.
Det är tryggt att bo i Sverige med myndigheter som vet vad de ska göra, och inte störs av såna som trumpen som inget vet om något.
Men såklart allt är regeringens fel!!!! (Vi har ju inget ministerstyre ens.)
Vilka påståenden menar du är irrelevanta? Sveriges ansvariga under pandemin har redan fått eloge av mig, det var bland det första jag skrev.
Du verkar inte ha koll på vad
whataboutism innebär.
Övrigt vet jag inte ens vad det ska likna och någonting om ministerstyre har jag aldrig berört.
När du spenderar såhär långa inlägg på halmgubbar så kan du åtminstone se till att de är fina.