klyban skrev 2022-05-08 18:20:46 följande:
Moder svea har inget med detta och göra, och det är det som besvärar dig svårt.
Du behöver inte oroa dig, snart kommer hon och säger nått annat helt galet.
Och då drar du ett streck över den röda tråden och låtsas.
Digestive skrev 2022-05-08 18:08:24 följande:
Jag vet exakt vad jag gör när jag förhåller mig till vedertagen och officiell definition av Moder Svea - vilket är att inte tolka in några tokigheter överhuvudtaget.
Det behövs inga omdefinieringar vilket är själva poängen.
Du verkar inte förstå alla delar av det här drevet och än mindre min position bland dessa. Fullt upptagen med partipolitiskt larv och utan minsta tanke eller hänsyn till folk som i första hand är svenska.
Det är lätt att pissa på stolar som man själv inte sitter på och kasta andra under bussen för att komma åt fiender. Men hur lätt det än må vara så är det fortfarande ett vidrigt beteende och ni kommer inte ett cirkelrunk längre med det.
Ni hade fel om Moder Svea. Svälj det och gå vidare. Du vet förhoppningsvis bättre i fortsättningen.
Nope!
Drevet uppstår med uttalanden som aldrig bes om ursäkt för.
Och nej, vi kommer inte någonstans med dig, då du helt enkelt vägrar att titta.
Men snart är vi med en ny sak och då går du på repeat och det ska låtsas.
Vill du diskutera någonting annat än drevet kring bilden som KD i Degerfors publicerade so be my guest.
Jag har påpekat min syn på hennes uttalande upprepade gånger men enligt dig så låtsas jag och ser inte den röda tråden.
Jag har även påpekat att om era konspirationer är verkliga så var bilden i fråga en skymf av Moder Svea (helt enkelt ett ledarskap som klär Moder Svea dåligt).
Ok, mannen med ett tunnelseende som motsvarar ett sugrör menar att jag vägrar att titta. Vad är det mer som jag ska titta på, klyban?