pyssel skrev 2021-09-20 14:03:54 följande:
Jag är inte fullt lika intresserad som du att diskutera person och personliga hållningar på falska premisser. Men fortsätt gärna. Inte minst med personen du nämnde som referens, han står ju dessutom moraliskt bakom en viss sorts terrorism enligt egna utsagor.Det är inte min definition. Det finns experter på området du istället kan ta till hjälp, t.ex Brinkemo, för att förstå fenomenet klan utöver det lite skrala underlaget, gaeliskans "clann". Men det är noterat att du med dina sedvanliga argument redan dömt ut båda hans kunskap och hans politiska hemvist som djupt rasistisk och "brun gegga".
Nej, naturligtvis har du inte diskuterat min person. Änglavingarna flappar ASG.
Sedan missade du att kommentera hela resten av mitt inlägg så jag saxar in igen.
Du påstår ju att alla klaner är kriminella, eller har du ändrat dig?
Om du sällar dig till bruna åsikter får du ju tåla att höra det. Människor är individer och blir inte kriminella för att de är släkt med varandra.
Min politiska hemvist är förstås borgerlig och det är helt OK med mig att du inte vill ta i det med tång. Men det ger dig förstås inte fri lejd att komma med rasistiska och främlingsfientliga påståenden.
Vad är det du inbillar dig är ett personangrepp från min sida? Har jag pratat om dina åsikter i mitt förra inlägg eller dig som person? Använd nu din helt överlägsna läsförståelse och din ypperliga argumentationsteknik för att få mig att förstå hur det får det till att jag går till angrepp mot din person.