Har du förtroende för regeringen?
Det låter som att du är inne på samma linje som Westerholm.
Ditt andra exempel är en haveristblogg som inleder med att kalla organisationer som kämpar mot hedersrelaterat våld och förtryck, t.ex. Glöm aldrig Pela och Fadime, för rasister. Där slutade jag läsa. Det gällde dessutom inte något som Westerholm själv skrivit.
Antingen har du inte läst min länk, inte förstått vad du har läst eller så debatterar du ohederligt. Det exempel som jag ger dig handlar om att Johan Westerholm påstått att antalet personer med ?reservnummer?, det vill säga asylsökande och papperslösa, som tränger undan planerade operationer och schemalagda behandlingar Karolinska sjukhuset inkl. Astrid Lindgrens Sjukhus. Detta dementeras av Karolinskas presschef Klas Östman som efter att ha undersökt saken med Karolinskas chefsläkare dementerar att problematiken skulle existerar på sjukhuset.
Den länk som jag publicerade i morse handlar om något helt annat nämligen att Karolinska sjukhuset har tackat nej till hjälp av ett annat sjukhus i Stockholm något som har resulterat i att minst en cancerpatient har dött i förtid.
Jag delar alltså inte Johan W. bild av situationen på Karolinska.
Jag delar inte heller din uppfattning om Torbjörn Jerlerup som propagerar mot höger- och vänsterextremism, radikal islamism samt rasim.