Padirac skrev 2021-08-01 00:19:10 följande:
Ja, Ivar Arpi är ju helt bortgjord i sammanhanget - Åkesson et al ägnar väl hela dagarna åt att hetsa mot övriga politiker och människor som står för liberala demokratiska värderingar -. Ult gjorde ju en riktig groda nyligen - nej, jag menar inte alla pengar som skattebetalrna betalade för hans resor till Kina, lägenheten han norpade framför behövande utsatta kvinnor, utförsäljningen av det gemensammas verksamhet långt under marknadspris elelr ens 'apartheid'-boken han skrev...
På vilket sätt har angreppet skett enligt dig - vad har Arpi fått utstå då hans text återgavs utan att ändras.
Det är lite magstarkt att påstå att det är en attack mot Icvar Arpi att peka på att proudboys och de som inne i kongresssbyggnaden ville ta livet av valda politiker som inte var för Trump och Trumps kupp inte är unga killar i mjukisbyxor.
De SD-auktoritära menar som vanligt att det är attacker, censur,diktatur om de inte får sprida sina lögner som inte alls stämmer med verkligheten.
Har jag attackerat dig nu, menar du?
Dina angrepp är väldigt harmlösa må jag säga. Men du är ingen makthavare. Förstår du inte att problem uppstår när makthavare angriper enskilda journalister?
Har Ulf Kristersson dömts för något brott? Eller har han bara följt lagen?