• Mankind

Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?

Det man inte ska bortse från är att längden ofta står i korrelation till vad som gömmer sig i i byxorna. Lång och välväxt, ofta välhängd. En väl dokumenterad sanning.

Vänligen /Mankind 197

Enter your zip code here
  • Mankind
    FoxyAndDelightful skrev 2015-03-23 01:00:07 följande:
    Den varianten har jag aldrig hört förut, däremot massa andra om händer,fötter och gud vet vad. Sådant har absolut ingen betydelse för storleken. 
    Va bra. Då släpper vi den teorin. För den stämmer inte i mitt fall heller... Skrattande Skrattande
    Enter your zip code here
  • Mankind
    Anonym (Kort oönskad) skrev 2015-03-23 12:32:24 följande:

Tillräckligt kort för att ha upplevt att det varit mig till last hela mitt vuxna liv. 173 cm.

Ja det ska fan alltid vara nått man har komplex för. Sjuka mänskliga hjärna. Jag brottades i yngre år med det motsatta, att jag var för lång (197) och stack ut.

Har förlikat mig nu, slagit över åt andra hållet kanske och försöker lansera tveksamma teorier i långas favör. Blivit en slags jävla lobbyorganisation för långas överlägsenhet. Det arbetet går dock inte så bra. Känns nästan som kort är det nya långa...

Men fuck it. Jag vinglar vidare.

Det är faktiskt väldigt få som bryr sig egentligen. Bara egna nojor (nog så jobbigt förvisso) Även här när folk skissar sina idealpartners så skiftar önskemålen betydligt. Läste även någonstans att storleken inte har någon betydelse. Förmodligen korrekt.
Svar på tråden Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?