Inlägg från: Anonym (§7) |Visa alla inlägg
  • Anonym (§7)

Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?

Men vem frågar om antal sexpartners när man blir tillsammans med en kvinna? Det är väl isf en typ av fråga som kommer när det är "för sent", när man redan är tillsammans. Ett gott råd: Ge fan i att fråga!

• Anonym (§7)

Min kära FL-vän sa att när hon träffar en ny man så blir hon oskuld på nytt.
    Det gamla är historia och har inget med den nya relationen att göra.
    -Vi är två nya personer, två nya själar som möts och det är vår relation som gäller. Det gamla lämnar vi därhän. Att rota i det väcker inget gott för oss. 
    Vi ska göra vår väldigt speciella resa som två, som vi ju är, oskulder för varandra.

• Anonym (§7)

Men shit, vilka kretsar rör du dig i? ) Ok, jag fattar att i vissa kretsar funkar det så, jag jobbar med missbrukare sen många år och i dessa kretsar förekommer det frekvent. Men! I andra kretsar är det faktiskt inte så. Den genomsnittliga svenska kvinnan har inte så många olika partners under sin livstid (det ökar dock...) och faktiskt de kvinnor jag känner knullar inte runt på detta sätt lr hamnar i situationer som du beskriver. Du tar fram olika värsta extremscenarion som en gammal bitter kärring; ack ack...sanna mina ord, som ska skrämma barn med troll lr likn. (Rätt kul iofs.
    Jag tror nog att de flesta kvinnor vill ha en känslomässig anknytning till mannen de har sex med lr tänker att sexet kan leda till en relation. Men jag kanske är blåögd?
    Vi lever i en tid av reptilhjärnesex och vi fullkomligen bombarderas av sånt som ska stimulera reptilhjärnan. Det är helt sjukt och jag förstår att vi åker dit på detta då vi hela tiden själva försvarar och rättfärdigar detta reptilhjärnebeteende.
    Antagligen är det samma del av hjärnan som står för försvarandet också.
    Hur har du själv levt sexuellt, vilka är dina personliga erfarenheter?
    Är du orolig förälder som vill skydda dina barn?

• Anonym (§7)
    Anonym (k) skrev 2015-03-22 14:08:48 följande:

Vem vill gå runt med sin flickvän på stan, och få hånflin från snubbar som tidigare brukat knulla av sig på henne istället för att gå hem och runka?

Att ligga och slicka sin flickväns lilla fitta och veta att den tidigare var allas egendom? Som knullades och sprutades i och på och som om det var en uppblåsbar knulldocka.

Nej, ingen med självrespekt.

Jag tror inte att en tjej med självrespekt låter sig knullas på det sättet och killar med självrespekt drar inte nytta av tjejer med låg självkänsla och utnyttjar henne.

Men är det inte så att det enda vi killar ska göra är att respektera kvinnor, älska dem, vörda dem, faktiskt vara rädda om dem. Säga bra saker om och till dem, vara trevliga mot dem. Alltid! Var alltid trevlig och respektfull mot kvinnor och det gäller alla kvinnor. Ju mer osäkra de är desto trevligare ska du man vara!
    Visa fucking vördnad och börja nu!
  • Anonym (§7)
    MaryM skrev 2015-03-23 06:01:36 följande:

Hur som helst, jag har egentligen inga problem med att det funkar så här. Jag tycker inte det är kul att bli kallad hora och korkad slampa bara för att jag startar en tråd, men att många mer normala män känner så här är helt ok med mig. Jag tror att jag spontant dras till den andra hälften av männen nämligen, de som jag kallar "män som älskar kvinnor ". De lägger på en filt om en tjej däckat hos dem. De tappar ståndet om kvinnan inte är entusiastisk. De älskar att ge i sängen. De både vill och behöver intellektuellt motstånd. De älskar kaxiga kvinnor som vet vad de vill ha. De vet att en kvinnas värde inte sitter i hur många hon legat med.

Exakt! Vi män måste fatta detta!

• Anonym (§7)
    MaryM skrev 2015-03-23 07:18:30 följande:
    Blir så glad av dina fina inlägg! Kram från Mary

Tack själv!

Jag tycker att detta är viktigt för hela mänskligheten faktiskt. Jag tycker inte att det kan sägas nog många gånger: Respektera alla kvinnor! Var rädd om dem.
    Var trevlig och säg trevliga saker, gör trevliga saker. Var en bra människa!
    Låt kvinnor få utveckla sin sexualitet, undersöka, upptäcka men utnyttja aldrig att en kvinna sexuellt om hon är ur balans av någon anledning utan träd in och hjälp henne istället. Var en bra människa!
    Sluta med orden slyna, slampa, hora osv. Testa idag, testa nu. Bara gör det!
    Du kommer själv att få ett bättre liv jag lovar!

Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?