Inlägg från: Anonym (Tompa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tompa)

Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?

Förstår verkligen inte folk som dömer andra och deras förflutna. Om nu en tjej/kvinna haft över 30 sexpartners så spelar det ju ingen roll när man väl träffar någon?

Sen tillhör det som sagt det förflutna och varför fastna i det nät man kan blicka framåt istället?

• Anonym (Tompa)

Man blir mer och mer fascinerad av hur folk tänker. Vem fan bryr sig om hur många partners en ny tjej har haft? Och om hon eller han, har haft många, vem är du att döma det? Och alla pratar om slampor, när har man passerat den gränsen?

• Anonym (Tompa)
    Anonym (Nej bara nej) skrev 2015-03-22 16:14:36 följande:

Titta på resultatet av omröstningen.

Det skrämmer mig än mer.. vem fan bryr sig egentligen? Då är det fel på mig med eftersom jag har haft fler än 30 innan jag träffade min tjej..
  • Anonym (Tompa)

Blir fan mörkrädd. Är det hitåt världen är på väg?

• Anonym (Tompa)
    Anonym (Nej bara nej) skrev 2015-03-22 17:45:44 följande:

Du är kille och tjejer bryr sig inte.

Vad i hela världen har fått dig att tro att sex fungerar likadant för män och kvinnor?

Det finns väl absolut ingenting i hela världen som tyder på det?

Tänk igenom innan du svarar.

Jag skulle uppmuntra dig att göra detsamma. Vad är skillnaden mellan män och kvinnor när det gäller många sexpartners? Och kom inte med svaren att kvinnan "slits ut", eller att det är i mannens natur, för det är dom löjligaste förklaringarna jag hört.
  • Anonym (Tompa)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-22 17:58:02 följande:

Uppenbarligen har ingen  bra kvinna som är kvinnlig och hållit på sig intresserat sig för dig eftersom du kallar kvinnor som är sexuellt aktiva för avdankade horor. 

Starka män har inget bekymmer alls med att båda könen är sexuella varelser även innan man inleder en relation.

Starka människor vet att det nuvarande relation som gäller.

Bra skrivet!
  • Anonym (Tompa)
    Anonym (§7) skrev 2015-03-23 08:56:29 följande:

Tack själv!

Jag tycker att detta är viktigt för hela mänskligheten faktiskt. Jag tycker inte att det kan sägas nog många gånger: Respektera alla kvinnor! Var rädd om dem.
    Var trevlig och säg trevliga saker, gör trevliga saker. Var en bra människa!
    Låt kvinnor få utveckla sin sexualitet, undersöka, upptäcka men utnyttja aldrig att en kvinna sexuellt om hon är ur balans av någon anledning utan träd in och hjälp henne istället. Var en bra människa!
    Sluta med orden slyna, slampa, hora osv. Testa idag, testa nu. Bara gör det!
    Du kommer själv att få ett bättre liv jag lovar!

Amen to that!
Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?