• ÄngDal

Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?

Jag skulle inte ha några problem med att vara tillsammans med en kvinna som haft många partners, tvärtom - det har gett henne en massa erfarenhet som kommer mig tillgodo. Precis som i allt ger övning färdighet och eftersom sex alltid är lite olika med olika partners är en erfaren kvinna sannolikt en bättre älskarinna.

Dessutom gillar jag ju sex och har under mitt liv gärna haft sex med en olika kvinnor; varför skulle inte samma regel då gälla min kvinna?

Den som nedsättande kallar en kvinna slampa har nog snarare problem med att han är orolig för att inte duga i kvinnans ögon, rädd för att vara sämre eller inte lika välutrustad som hennes tidigare partners.

Den som brytt sig om att läsa MaryM:s inlägg här på FL skulle genast se att hon verkligen är flickvänsmaterial. Hon är klok, öppen, empirisk, verbal och har en skön sexualitet.

• ÄngDal
    MaryM skrev 2015-03-21 15:03:37 följande:
    Tack vännen! Puss och kram!
    Tack själv, jag tycker att du alltid har intressanta trådstarter och bra inlägg.  Såg nu att min telefon autocorrectade när jag skulle skriva att du visar att du är empatisk - den ändrade till att du är empirisk. Men det kanske du också är - när det gäller sex, hehe... Du drar dina slutsatser om fördomarna kring slampor genom att dra slutledningar grundat på erfarenhet, iakttagelser och experiment... ;)

Puss och kram
  • ÄngDal
    Anonym (§7) skrev 2015-03-23 08:56:29 följande:

Tack själv!

Jag tycker att detta är viktigt för hela mänskligheten faktiskt. Jag tycker inte att det kan sägas nog många gånger: Respektera alla kvinnor! Var rädd om dem.
    Var trevlig och säg trevliga saker, gör trevliga saker. Var en bra människa!
    Låt kvinnor få utveckla sin sexualitet, undersöka, upptäcka men utnyttja aldrig att en kvinna sexuellt om hon är ur balans av någon anledning utan träd in och hjälp henne istället. Var en bra människa!
    Sluta med orden slyna, slampa, hora osv. Testa idag, testa nu. Bara gör det!
    Du kommer själv att få ett bättre liv jag lovar!

Jag skriver helt under på detta - förutom orden som ju kan användas i rollspels- och BDSM-sammanhang om kvinnan vill det. Både man och kvinna ska bejaka sin sexualitet - och framför allt ska mannen försöka se till att kvinnan kan blomma ut sexuellt. Lyckas han med det lär hon se till att han njuter mer än någonsin.
Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?