Inlägg från: Anonym (Vnmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vnmm)

Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?

HäckHäxan skrev 2015-03-21 00:14:35 följande:

Fast det stämmer inte heller. Jag har alltid fått höra att jag är bra på sex redan när jag förlorade oskulden typ och innan dess också när man sysslade med annat sexuellt. Tror mycket ligger i intresset och hur man går in i det man gör. Att man älskar det just då och där, släpper loss helt och ändå är fullt närvarande. Eller hur tusan man nu skall beskriva det haha

Precis. Sen är man inte en naturbegåvning handlar det mer om kvaliten på sex man har om någon är en blir en bra älskare , och inte antalet partners.
  • Anonym (Vnmm)
    Anonym (anonym signatur) skrev 2015-03-20 23:56:21 följande:

Tydligen vet hon inte vad hon vill ha eftersom hon ändrat sig >30 gånger.

Mer erfaren och bättre sex rent tekniskt, visst. Men det känslomässiga blir avtrubbat.  

Det stämmer inte heller nödvändigtvis.

Det finns många människor som hade massor av sexpartners men själviska och därför dåliga i sängen.

Givetvis blir man bättre i sängen av erfarenhet men det handlar inte specifikt om antalet partners.

Man kan bli bra i sängen om man hade mycket sex med få och dålig även om man legat med många.

Och vice versa givetvis.
  • Anonym (Vnmm)
    Anonym (Kall) skrev 2015-03-21 12:16:22 följande:

Håller med dig.

Det finns flera myter som går runt här när PK människorna ska försvara slampan.

TS är en slampa liksom flera andra i denna tråd, ni vet att ni håller ett lägre marknadsvärde.

Jag delar inte din kvinnosyn och anser inte att kvinnor blir slampor efter ett visst antal partner.

Jag bryr mig inte en dugg hur många andra kvinnor knullar med.
  • Anonym (Vnmm)
    Anonym (LA) skrev 2015-03-21 13:30:04 följande:

Du verkar ha en mycket konstig kvinnosyn.

Om någon snattar så är det en tjuv.

Om en person ljuger så är det en lögnare.

Om en kvinna ligger runt utan att vara i ett förhållande så är hon en slampa.

Du tycks ha en oförmåga att förstå könsroller.

Detta kan leda till att du kanske accepterar att ha en slampa/hora som flickvän.

Och du verkar ha stora problem med ditt läsförståelse.

Kolla upp ordet " inte" i ordboken.
Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?