Inlägg från: Smarthuvud |Visa alla inlägg
  • Smarthuvud

Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?

Nu är ju frågan väldigt sifferspecifik, men för min del kvittar det om hon varit med 5 eller 50. Jag själv har utforskat det som intresserat mig, och känner inte att jag skulle gå miste om något om jag levde resten med samma kvinna, och endast hade sex med henne. Samma sak önskar jag från henne.

Att klandra en kvinna för hennes antal sexpartners är bara fel. Sedan kan man tycka att både man och kvinna inte bör utforska sexet med en mängd olika partners, och det är en smaksak som är lika mycket rätt eller fel som en annan inställning.

• Smarthuvud
    Pussan skrev 2015-03-20 23:50:00 följande:

Sedan kan man tycka att både man och kvinna inte bör utforska sexet med en mängd olika partners

Varför inte?

Jag kanske borde ha uttryckt mig tydligare. Bra att du frågar! Det jag menar är alltså att man har rätten att ha sin egna uppfattning, utan att andra ska säga att den är rätt eller fel. Likväl som avhållsamhet, så kan man utforska hejvilt utan att någon ska säga att det är fel.
  • Smarthuvud
    Anonym (Kall) skrev 2015-03-21 12:40:26 följande:

Jag skriver att du och andra slampor i tråden blir upprörda då andra män tar ställning förutom de verklighetsfrånvända PK killarna på detta forum.

Jag vet inget om dig.

En tjej som ligger runt, en slampa är inte bra flickväns material.

Pajas! Att man har en annan åsikt än du, gör det inte världsfrånvänd PK.

Låt folk knulla hur de vill.

En människas värde ligger i så mycket annat än hur de ställer sig till sex.

Du beter dig som en idiot och har sannolikt lågt marknadsvärde oavsett om du är oskuld eller ej.
Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?