• Ninas2016

Bästa advokaten av Camilla Swart, Susanna Cleve och Stina Zakrisson?

Gällande frågan om Stina Zakrisson eller Susanna Cleve är bättre så har jag svaret då jag har haft båda. Efter 10 år av fysisk och psykisk misshandel av min dotters far så hamnade vi på skyddat boende tillslut, där fick jag dessvärre tips om advokat Stina Zakrisson, jag träffade henne 4 ggr och sedan så dumpades jag och hennes unga "praktikant" fick ta över, jag kunde ha förlorat allt här tills jag fick rådet att byta advokat omgående, jag fick en faktura på 100 000 kr av dom efter att flera grova misstag skett som att skicka samtliga detaljerade fakturor till mitt ex som vi gömde oss för. Jag fick Susanna Cleves namn och HELA processen vände och jag fick vårdnaden om min dotter. Jag kan säga att mitt liv och min dotters liv hade varit över om inte Susanna Cleve hade fixat detta. Och det hade varit fullständigt över om Stina hade fått fortsätta, eller snarare hennes praktikant. Stina är en advokat jag borde ha anmält till advokatsamfundet, men jag var för svag och för trasig som människa då. Så med handen på hjärtat och med 2 års kaos av polisanmälningar, utredningar, skyddat boende, samtal och stöd så mår vi faktiskt bra idag. Och det är pga Susannas jobb och stöd. Så behöver du en bra advokat i världsklass så tar du Susanna Cleve. Henne rekommenderar jag till alla som är i behov av den bästa.

Mvh Nina

Svar på tråden Bästa advokaten av Camilla Swart, Susanna Cleve och Stina Zakrisson?