• maka011

Evig längtan som värker

Jag är bara jag skrev 2015-07-14 17:26:39 följande:

Tack!

Nu är jag ju bara SÅ nyfiken.. Hur går det? :)
  • maka011
    Jag är bara jag skrev 2015-08-10 15:23:51 följande:

Idel strul... mensen blev inte godkänd som mens så jag fick köra en månad på eget bevåg med Progynon för att få en äkta mens. Väntar,den ska komma typ idag och sen kör vi på med nästa FET! Glad

Spännande! Håller verkligen tummarna för att det håller hela vägen denna gången.
    Annars tycker jag att du ska kräva vidare utredning.
  • maka011
    Jag är bara jag skrev 2015-08-20 16:25:02 följande:

Finns inget att utreda och ingen som är villig heller. Enda man kan göra om detta inte funkar är att ta fler mediciner/andra doser. Men vi har inte alls gett upp-nu kör vi nästa fredag! 

Hur mås det själv då?

Vågar knappt tro på det, men jag går in i v 16 imorgon. Har fortfarande inte tagit in att det är på riktigt, det händer nu. Väntar bara på att något ska hända. Lite sorgligt att jag inte vågar njuta och vara glad.
  • maka011
    Mulelen skrev 2015-08-20 17:22:27 följande:

Inser när jag läser att det är fler som har det värre än mig... Vi har försökt 12 månader utan att lyckas. Gissar att ivf är nästa steg då allt ser förbannat jävla bra ut på alla tester vi gjort!

Hur orkar ni? Jag blir så ledsen på folk i omgivningen som lyckas... Kul för dem men.

Man orkar för att det är det enda alternativet. Man orkar mycket mer än man tror, men man behöver trygga klippor att kunna luta sig mot.
  • maka011
    Libra1 skrev 2015-06-11 14:59:17 följande:

Hur går det för er?

Vi har valt att vänta med nästa försök tills efter sommaren. Har för mycket smärtor. Kände också att jag vill kunna njuta av sommaren.

Hur går det för er? Har tänkt så på dig i sommar.
  • maka011
    Libra1 skrev 2015-09-12 03:29:22 följande:

Bättre sent än aldrig!

Hur går det för dig?

Jag väntar på operation. Har mycket smärtor och misstänkt endometrios. Så det blir ev inget försök i år. Känns tungt! :-/

Men nej! :( Nu räcker det väl ändå? Det är ju eran tur. När får du besked om hur det blir?

Jo det knallar på. Gick in i v 19 igår. Men har inte kunnat glädjas över det ännu. Först rädsla för missfall, sen abnormt illamående. Fick en vecka som var okej. När vi var bortresta. Kom hem i söndags och får besked om kvinnan jag varit assistent åt i 8 år har gått bort. Och dagen efter fick jag veta att jag inte får vara kvar på jobbet pga nedskärningar. Fick mitt nya potentiella schema samma dag. Allt detta kaos har gett mig smärtsamma sammandragningar, så är sjukskriven en vecka till att börja med. Passade på att få foglossningen när jag ändå var igång. Så just nu är det inte så bra. :(
  • maka011
    Jag är bara jag skrev 2015-09-14 15:22:51 följande:

Jag är gravid igen!!   Går knappt ta in, men får ta en dag i taget. V. 5+1 idag.

Åh grattis!!! Håller tummarna stenhårt för er. <3
  • maka011
    Jag är bara jag skrev 2015-11-11 15:03:15 följande:

MA nr. 3...

Åh nej!!! :( Så ledsen för er skull. Massa kramar
  • maka011

Hej allihopa! Hur går det för er? Tänker väldigt mycket på er och hoppas att även ni bär på ett litet pyre. <3

• maka011
    monn skrev 2015-12-22 20:55:31 följande:

Det står kvar på noll tyvärr! Hur är det själv?

Åh nej! Något nytt försök på gång? Här går det bra. Går in i v 34 på lördag. Men njuter inte direkt, mår inte så bra. :( Men får fin belöning.
Svar på tråden Evig längtan som värker