Evig längtan som värker
Tack!
Tack!
Idel strul... mensen blev inte godkänd som mens så jag fick köra en månad på eget bevåg med Progynon för att få en äkta mens. Väntar,den ska komma typ idag och sen kör vi på med nästa FET!
Finns inget att utreda och ingen som är villig heller. Enda man kan göra om detta inte funkar är att ta fler mediciner/andra doser. Men vi har inte alls gett upp-nu kör vi nästa fredag!
Hur mås det själv då?
Inser när jag läser att det är fler som har det värre än mig... Vi har försökt 12 månader utan att lyckas. Gissar att ivf är nästa steg då allt ser förbannat jävla bra ut på alla tester vi gjort!
Hur orkar ni? Jag blir så ledsen på folk i omgivningen som lyckas... Kul för dem men.
Hur går det för er?
Vi har valt att vänta med nästa försök tills efter sommaren. Har för mycket smärtor. Kände också att jag vill kunna njuta av sommaren.
Bättre sent än aldrig!
Hur går det för dig?
Jag väntar på operation. Har mycket smärtor och misstänkt endometrios. Så det blir ev inget försök i år. Känns tungt! :-/
Jag är gravid igen!! Går knappt ta in, men får ta en dag i taget. V. 5+1 idag.
MA nr. 3...
Hej allihopa! Hur går det för er? Tänker väldigt mycket på er och hoppas att även ni bär på ett litet pyre. <3
Det står kvar på noll tyvärr! Hur är det själv?