• Jag är bara jag

Evig längtan som värker

12 IVF:er totalt om man räknar egna ägg... Nej,allt ser bra ut och de gör nog inget eftersom jag inte kan "bevisa" alla misstänkta tidiga m.f. Men 2 MA varav ett med ÄD är ovanligt bara det... På egen hand kan jag då inte mer göra,vred mig nästan ut led sist och vad hjälpte det?

• Jag är bara jag

Idel strul... mensen blev inte godkänd som mens så jag fick köra en månad på eget bevåg med Progynon för att få en äkta mens. Väntar,den ska komma typ idag och sen kör vi på med nästa FET! Glad

• Jag är bara jag
    maka011 skrev 2015-08-20 10:21:48 följande:
    Spännande! Håller verkligen tummarna för att det håller hela vägen denna gången.
    Annars tycker jag att du ska kräva vidare utredning.
    Finns inget att utreda och ingen som är villig heller. Enda man kan göra om detta inte funkar är att ta fler mediciner/andra doser. Men vi har inte alls gett upp-nu kör vi nästa fredag!  Glad

Hur mås det själv då?
  • Jag är bara jag
    Mulelen skrev 2015-08-20 17:22:27 följande:
    Inser när jag läser att det är fler som har det värre än mig... Vi har försökt 12 månader utan att lyckas. Gissar att ivf är nästa steg då allt ser förbannat jävla bra ut på alla tester vi gjort! Hur orkar ni? Jag blir så ledsen på folk i omgivningen som lyckas... Kul för dem men.
    Man orkar för att man måste orka. Alternativet är att ge upp och det gör vi aldrig eftersom vi vill ha barn!

Ni får börja med en utredning så vet ni var felet är-om det är nåt fel. Kanske inte alls behövs IVF,kanske går ändå eller räcker med nåt annat.  Glad Man får bli ledsen och tycka det är trist efter ett år också!
  • Jag är bara jag
    monn skrev 2015-09-14 17:28:13 följande:
    Grattis grattis!!! Jag har sett dina många inlägg och din kamp! Gud vad jag hejjar på att allt går vägen för dig :)
    Tack så mycket!   {#emotions_dlg.flower}
  • Jag är bara jag
    maka011 skrev 2015-09-14 18:08:42 följande:
    Åh grattis!!! Håller tummarna stenhårt för er. <3
    Tack! Solig
  • Jag är bara jag
    olivia596 skrev 2015-09-14 20:54:46 följande:
    Stort grattis, hoppas så innerligt att det går vägen för er nu! Har själv fått genomlida väldigt många IVF-behandlingar innan det blev ett barn och har sett en del inlägg från dig i olika trådar, blev glad nu när jag såg att du är gravidGlad
    Tackar!  Glad  Det känns bara overkligt just nu. Har ju varit gravid ganska nyss och slutat illa, men så vi hoppas på detta!
Svar på tråden Evig längtan som värker