maka011 skrev 2015-05-01 12:05:43 följande:
Nähä.. Försöket fick avbrytas.. Provera plus Letrozol i 5 dagar.. Först vul var det största ägget 14 mm, andra vul 17 mm och det tredje och sista hade det gått tillbaka till 14 mm.. Samtliga krafsar sig i skalpen eftersom jag plussade på ägglossningstickan redan dag 9 och det höll i sig till och med dag 15 då det bestämdes av vi ska bryta..
Har redan börjat på Provera igen, så dag 3 idag. Får besked på måndag hur vi ska bete oss denna gången. Om det blir Letrozol igen eller något annat.
Har varit ett vrak i ett par dagar.. Carlanderska ska ha semesterstängt i 4 veckor och det närmar sig med stormsteg.
För om vi får ägget insatt och det misslyckas, då får vi vackert vänta tills de öppnar igen om vi inte får insättning snart.
Ska vi hamna på bänken denna sommaren också? Minns förra med fasa.. Gick bara och längtade och njöt inte speciellt mycket alls.
Ja jag kände igen ditt namn också. :)
Vad tråkigt att ni fick avbryta. Det låter märkligt. Har aldrig hört talas om äggblåsor som går tillbaka. Är inte alls insatt i dessa mediciner.
Förstår att det känns tungt. Hoppas verkligen att ni kommer att få göra ett försök innan de stänger.
Dessa somrar ja. Något man alltid har sett fram emot tidigare. I flera år i rad har vi fått stå ut med misslyckanden och hemska saker. Fått läka under semestern istället för att ha roligt. Jag hoppas att det inte kommer att bli så denna sommaren. Jag vill vara gravid och lycklig!!!
En stor kram till dig!!!