Fertilitetsutredning
Oj herregud vad många syskon, härligt. =)
åh vad härligt, då kanske vi sätter igång allt samtidigt någon gång i sommar, jag ska ju bara göra den förbaskade spolningen också, sen kan ja andas ut, så om allt ser bra ut kommer vi börja med ägglossingsstimulerande någon gång i Juli skulle jag tro, det känns lite spännande faktiskt. Fast att jag är nere i en liten svacka just nu kommer glimtar av hopp fram hela tiden, det är ju tur det.
Hur går det med mensen?
Kramar
Ja! kul att ligga ungefär "lika" med nån eller hur man ska säga =) Håller tummarna att allt ser bra ut för er! Så spännande :) Ja, vad bra att du slipper vara nere hela tiden!
Den kom idag, på dag 40! iih så glad haha. Trodde aldrig jag nånsin skulle bli glad över mensen med tanke på den plåga den ger, men gör inte jätteont än som tur e, hoppas det håller sig så jag slipper ta värktabletter på jobbet (blir så snurrig av dem). Så imorgon på vägen hem från jobbet ska jag ringa och boka tid för sista undersökningen, äntligen :D Hoppas på o få tid på måndag eller tisdag, så jag hinner vila upp mig innan jag ska jobba igen nästa torsdag =)
kramar