Fertilitetsutredning
Hej fina =)
jodå, helst slut bara.
usch, ibland behöver man de där soffdagarna! <3 är det nå bättre nu? =)
okej.. Ja, boka tfn till den läkaren, Tycker man ska få ha samma läkare hela tiden, eftersom det är så känsligt. Jag har haft , om det är tre olika förutom min läkare som gjort vul. Bara känt mig bekväm med hon som gjorde utredningen :/
Ja precis, vul på onsdag. Men vågar inte hoppas på att nån äggblåsa vuxit. Så är rätt negativt inställd redan nu... ._.
åh mysigt med gekås! var det din syster du var där med ? =)
ja det är du verkligen! blir det nån serie eller film också? massor med kramar!
Ja nu känns det bättre men alla känslor kommer i vågor känns det som. Nu känner jag hopp och lugn men det kan vända fort, hehe man får vara glad för det lilla man känner just nu.
Ja jag tycker också att det är jobbigt med olika läkare hela tiden, senaste besöket var det värsta någonsin. Om jag får mensen nu i dagarna måste jag ringa min läkare, han gillade jag från första stund. Jag önskar dig all lycka på onsdag, känner mig lite nervös för din skull också nu.
Japp det var jag och syrran, skulle haft med lilla flickan men syrran ångrade sig i sista stund och skaffade barnvakt, tyckte jag var lite synd, saknar att gosa med henne, den lilla tjejen hjälper mig oerhört mycket i sorgen att få egna barn, är så glad att jag är moster den lilla tjejen. Vi ska ha namngivning för henne på lördag, tycker det ska bli jobbigt att träffa massa människor, alla kommer säkert fråga mig när det är dags för en liten, hatar den frågan...den ger mig ångest...känner mig mindre och mindre social den senaste tiden, orkar inte träffa människor, stannar gärna hemma i soffan för mig själv, är detta normalt?
Hade du varit på gkås innan? Hehe, jäklar med folk, hehe aldrig sett på maken.. men det var en mysig tur.
Just nu blir det mycket serier, både once upon a time samt hereos reborn, som jag tycker är riktigt bra...sett den?
Kollar även lite på true blood men den börjar bli långtråkig.
Har du någon favorit just nu?
Kramar i massor