Tess1984 skrev 2016-01-10 22:01:28 följande:
Hallå igen bruden.
Usch jag kommer vara livrädd för nålarna om vi får göra IVF vilket det lutar åt.
Japp jag håller med dig, jag kommer vara livrädd de första veckorna eftersom vi haft missfall, vore ju katastrof om vi skulle få missfall när vi snart kämpat i 2 år.
Jag kommer nog först också fatta det när man varit på ultraljud vecka 19.
Japp kan jag skriva ner lite till dig om detox och hur jag gör, känner mig redan bättre i magen också, inte lika trött och har mer energi, mådde dåligt de första dagarna då jag tog bort allt kaffe, ska försöka att inte dricka mer kaffe nu på ett tag, sägs ju vara bra när man försöker bli gravida och jag har druckit en del kaffe vissa dagar.
Åh grekisk sallad låter inte fel, hur gott som helst. Imorgon ska jag göra tonfisksallad med mango och koriander. MUMS =)
Hur ofta går du till psykologen?
Jag håller tummarna för att du slipper ta sprutorna för länge, får berätta mer om återbesöket på fredag.
Jag har inga direkta planer mer än att träna, detoxa, bara vara och inga måsten.
Vi hörs snart igen, kramar
Hej tjejen =)
Kan iallafall "lugna" dig med att sprutorna inte gör ont alls. De känns inte ens när en sticker in dem, jättemärkligt. Har på senaste tiden börjat tycka att blodprov i armen gör ont, så de får numer endast ta blodprov med barnnålar.. :P Tar ioförsig alltid i samma arm, och blir blodprov minst en gång i månden, så kanske har kärlet blivit ärrigt o ömt?
Ja. Fy, det är verkligen helt galet mycket som kan hända innan och under en graviditet. Ibland önskar jag att jag inte visste det jag vet, men det gör jag ju... Lite avundsjuk på alla som blir gravida och får sina barn utan missfall, utan tabletter, sprutor och fan o hans moster...
Ja gör gärna det! Gulledu! Okej, härligt att du märkt en förbättring iallafall!
Jo, blev kyckling, potatis o god sallad till! Åh korianderna hade jag kunnat hoppa över. Och mangon haha. Men tonfisksallad låter gott! :D
Går inte till psykologen ofta, men går i en gruppbehandling 1 gång i veckan nu med två psykologer så ska på halvtidsbedömning för och se om det gått framåt, och få veta lite vad de gjort då jag missat två gånger, ena gången var jag sjuk och nu i fredags fanns det bara en tid på vul o den låg såklart mitt i gruppen, så fick prioritera, o valde såklart vul så jag kunde få behandla..
Tack! Det ska jag göra =)
Okej, låter skönt =) Inget jobb?
massor med kramar