Fertilitetsutredning
men så skönt att den nästan är över! O mysigt med promenad. Här regnar det så min "promenad" får bli till bussen på g till jobbet ;) Hoppas på bättre väder sen när jag är ledig =)
Oh, så gott!! Älskar måltider som låter avancerade men som egentligen är enkla/snabba! =) Ja, så nu har jag en toppenmatlåda o se fram emot inatt ;)
Idag är det lugnt, en aning trött men det går nog över snart, ska till jobbet om några timmar och har tänkt mig att jag ska läsa när jag är där, istället för o sitta med datorn faktiskt! Läser en riktigt bra bok nu, papertowns (den går på bio men vill läsa innan jag ser ;)) låter som en bra ide med lite avslappning =) när har du nästa akupunktur?
Ja, jag har missat om det är tre st nu senaste året, så ska bli toppenkul! :D Och fick precis reda på att mitt favoritband kommer till Sverige i sommar, biljetterna släpps på måndag så det blir en tripp till Göteborg i juni! :D
massor med kramar!
Ja och det blir betydligt billigare också med matlådor. Innan brukade jag alltid gå inom maxi och köpa plocksallad till lunch, blir ju dyrt i längden.
Vi försöker äta ute på restaurang 1 - 2 gånger i månader, jag tycker det är så mysigt att äta på restaurang.
Jag ska på nästa akupunktur imorgon (längtar), jag somnade nästan igår när jag låg på spikmattan, när jag kände att jag var på väg att somna gick jag upp.
Ah, vad spännande vad handlar den boken om?
Jasså vad spännande, vad är det för band? =)
Nu ska jag jobba sen ska jag och syrran hem till vår mormor och morfar och hälsa på i eftermiddag, kommer bli en mysig tripp.
Kramar i massor