Fertilitetsutredning
Jag jobbar både i en hälsokostbutik sen driver jag eget som kostrådgivare, just nu hjälper jag en familj med deras kostvanor, tror jag har en spännande framtiden framför mig. Vad jobbar du med? =)
Första missfallet var tidigt, vecka 6 men jag minns den dagen så väl, tur blev jag gravid månaden efter men den slutade också i missfall fast i vecka 13, eller man upptäckte att graviditeten hade avstannat i den veckan. Efter andra missfallet blev jag deprimerad och vi valde att ta en liten paus och nu är vi där igen fast verkar tydligen ha svårt att bli gravida, försökt aktivt ett år nu. Nu får vi se vad utredningen visar, ska träffa läkare den 6 maj.
Hur går det för dig? Hade du inte förväntad mens nu i helgen? Håller tummarna för dig.
I helgen tar vi det bara lugnt, planera lite inför vår resa, allt vi ska se och göra.
Lillasyster har varit på besök idag och vi har mest myst och storhandlat.
Imorgon ska jag träffa en kompis och vi tänkte ta oss ut i skogen och fota med våra systemkameror.
Hoppas du får en mysig lördag, nu blir det film och tv mys =)
kramar
Jag jobbar som brottsutredare. Trivs väldigt bra med mitt jobb.
åh vad tråkigt att höra. Det måste ha varit tufft. Det var nog klokt av er att ta en paus! Snart den 6e maj. Men det är inte ert första läkarbesök eller? Har ni kommit till en bra klinik?
Jag har bim på tisdag. Känner inget speciellt. Har trott att jag varit gravid flera gånger förut, analyserat minsta känsla och allting. Denna gången försöker jag inte känna efter alls.
Låter som en mysig helg. Just nu ligger vovven och snarkar och jag är proppmätt efter sushin.
Ha en fortsatt mysig kväll. Kramar