Fertilitetsutredning
Hej tjejen =)
Silvervatten är sjukt bra, har alltid det hemma. Nu när jag är förkyld eller om man fått något sår. =)
Tog min första tablett pergotime igår, känner redan nu aktivitet i äggstockarna(tror jag i alla fall), spänner och drar som det gjorde förra gången, är mest rädd för att jag kommer bli överstimulerad. Egentligen vore det kanske bättre att vila varannan månad med dessa hormoner?
Det lät spännande med filsås? Hur gör man en sådan sås? =)
När vi gör fonden kokar vi upp revben, lök, vitlök, kryddpeppar, rotsaker (morötter och palsternacka), vatten, lagerblad och annat som man tycker är gott....
fonden ska kokas i flera timmar ( ju längre ju bättre), sen silar man fonden och kokar upp (reducerar) fonden, när det är klar lägger man den i sådana iskuber och lägger in i frysen, ska dubbelkolla med sambon så jag inte glömde något i receptet, det är han som brukar göra den nämligen. =)
Förkylningen är något bättre nu, kan prata i alla fall...hehe...
Om några dagar är det nog helt borta, vaknade med hosta inatt och näsan rinner fortfarande....
Kramar i massor
Ja jag gillar det! Äter/dricker msm också efter råd från massagepersonen =) nöjd med både och förutom att msm-pulvret smakar fruktansvärt hehe.
Okej =) håller tummarna att det går bra! Ja, kanske man borde göra! Är ju ändå något konstgjort man tillför...
På väg till vul nu, haft väldiga smärtor i äggstockarns senaste två dagarna så om det inte hänt något kommer jag bli galen. Less på o ha ont i onödan! :o
Jag blandade ihop gräddfil, bostongurka, majonäs, färsk hackad dill,salt och vitpeppar o sen bara käka till fisk. Superenkelt o supergott =) tänkt göra ikväll igen hehe
Oh låter fantastiskt. Måste testa!! =)
Skönt att det känns bättre! Är du ledig idag? Har du några planer i veckan? :)
Massor med kramar!