varningsljus skrev 2015-08-27 15:26:49 följande:
Hej!
Japp jag hade "bara" en! ;)
Jag förstår vad du menar... jag ska ju ha mens pm typ exakt en vecka nu. Känner hur oron kommer allt mer. Rädd att bli besviken igen. Så less på den här processen. Sociala medier svämmer över med folk som får barn. Varför lyckas "alla" andra? Det känns verkligen som alla andra får barn, utom jag.
Hur mår du idag? Har du haft äl tror du? Håller verkligen alla mina tummar för er!
Jag körde aldrig yogan i tisdags. Däremot körde jag Crosstraining idsg 06.45, hehe. Sjukt trött men jätteskönt efteråt.
Ok så du brukar körs yoga hemma? Jag är ganska ny på det så jag kommer nog köra med instruktör ett tag. Men toppen när man blir varm i kläderna så kan man ju köra hemma.
Nej meditation har jag aldrig kört direkt mer än lite så med en app som heter typ "mindfulness".
Igår var sambon och lämnade ytterligare ett spermaprov. Så får vi se vad det ger för resultat.
Kramar i massor
Hej tjejen
Ja det kan man verkligen undra, det verkar så lätt för många. Antingen tog det sig direkt eller på några försök. Själv så kämpar man på månad efter månad.
Jag har tyvärr ingen bra svar på det men jag försöker tänka att någon gång borde det ju ta sig, men hur lätt är det att släppa när man längtar så? Usch, jag är livrädd för kommande mens (den måste bara hålla sig borta), då försöker jag tänka men jag har ju två kurer till pergotime att äta, så det lugnar väl något och skulle inte detta hjälpa har vi IVF som väntar, men det är ju så lång väntan och det är sjukt jobbigt att vänta när man längtar så...
Annars mår jag ganska bra, hade en trolig ägglossing igår, spände på båda sidorna så jag har verkligen haft dubbelägglossning känns det som ,hehe.
Hade massor av sådana hala flytningar också, så vi körde på igår...vet ej om man ska göra på idag också?
Denna veckan har vi haft sex både tisdag, onsdag, torsdag och eventuellt idag, jag har hört att man ska ha varannan dag, eller hur gör ni kring ägglossningstider? Hur gör ni andra i tråden?
Vad händer i helgen? Jag ska ut till mina föräldrar där jag är uppvuxen och gå på festival, kommer vara där med mina kusin barn och åka karuseller. =)
Mysa med föräldrarna och bara vara, imorgon blir det en kort sväng på barnkalas.
Nu måste jag snart kila iväg, ska träna med syrran...massa goa kramar