Hej!
Tack för svar :) jag får väl helt enkelt vänta..
Om den inte kommer alls denna månad får jag väl vänta ytterligare en månad innan jag kan spola. Seg väntan. Borde man kolla upp om mensen inte kommer eller det kanske är vanligt att den kan hoppa över ibland. Vet du? :)
Oj, vad spännande för dig. Otur att det även krånglar för dig nu då. Haha, tempar du?
Varför gör ni insemation?
Kram!
velicious01 skrev 2016-02-11 16:24:15 följande:
Hej tjejen.
Boka in tid när du fått mens. Så brukar dom vilja göra spolning efter mens men innan äl (för att inte riskera störa äl och ev. Befruktning / Graviditet). Ta värktabletter innan har för mig de är Alvedon och ibuprofen..men de har du säkert fått info om redan eller om du får de på plats innan spolning? :)
Men ta nytt test o se om du är gravid?
Är samma här :P Min mens vill heller inte dyka upp :/ negativa tester...kroppen som spökar tror jag så man blir ju tokig snart! Bim +9 nu o ska ta primolut så mensen kommer.
Tror de blir såhär för min del då jag nu vet att de kan bli graviditet nästa månad :) (med hjälp av insemination o ovitrelle + letrozolen) och så är mina sköldkörtel värden jättebra nu med så är så lycklig, men samtidigt tänker man ju att nej fan de kommer inte alls bli nått.
Så vill bara säga att kroppen kan ju jävlas om man är stressad / spänd o nervös? Eller är du gravid :)