Fertilitetsutredning
Okej! Jag vet faktiskt inte. Jag ska ringa när jag får mens nästa gång o boka tid innan eventuell ägglossning (om jag har någon) för koll av livmoder o spolning. Kanske du får göra det vid nästa besök?
Ja! Håller tummarna för er :) kroppen skriker efter bäbis här så går rastlös o bara väntar väntar nu!
Vad bra att du inte verkar känna press kring ältester o så. Jag slutade med mina då läkarem sa att kag ändå inte kommer få rätt utslag oga pcos:en o annoelunda hormonhalter. Skönt att slippa tänka på o komma ihåg det varje morgon.. =)
Hoppas hoppas ni och vi snart får våra efterlängtade små! =)
Kanske inte alltid så lätt och allting går upp och ner, nu har jag en bra period.
Hur lång tid brukar det ta innan man får ner tsh värdena?
Hur lever ni förövrigt? Jag lever hälsosamt, dricker ingen alkohol, äter nyttig mat och rör på mig, men däremot är inte sambon inte lika duktig, han snusar och äter väldigt osunt, (enligt mig), har i alla fall fått han till att detoxa med mig denna veckan, så det känns bra, vet ej hur pass mycket hans simmare påverkas av livsstilen, vi har ju ändå blivit gravida några gånger innan och han har levt precis som han gör nu.
Hoppas ni alla får en trevlig helg, väntar med spänning om proverna kommer med posten idag.
Ni som har tagit blodprover, på mensen tredje dag, när fick ni hem provsvaren?
// Tess