Tess1984 skrev 2015-08-06 09:23:25 följande:
Hehe, jag räknade faktiskt i kalendern igår och jag tycks vara på dag 24 och jag brukar få mensen på dag 30 - 33, om jag har tur...så nästa vecka räknar jag med att mensen INTE kommer ;P
Själv då? Har du positiva stickor än???
Just nu känner jag knappt någon PMS, brukar annars ha ett himla humör som inte liknar denna världen men just nu känner jag mig ganska harmonisk.
Jag har något svullna bröst och lite mensvärk fram och tillbaka som jag brukar ha någon vecka innan, hoppas humöret håller i sig.
Jag tror att min sambo kommer bli den stränga och jag kommer bli lekmamma.
Tror även jag kommer bli en hönsmamma som oroar mig för allt, hehe.
Vi har faktiskt inte pratat om hur många barn vi vill ha utan det känns som vi tar det som det kommer. Jag har kanske en önskar om två barn men skulle det bli tre skulle det inte göra något. =)
Åh ja nu åker snart till Italien, lite avis där allt :P resa är det bästa som finns.
Vad händer till helgen då? Är du ledig något? Själv tänkte jag åka iväg och campa med päronen, komma till en sjö med vacker solnedgång och lite fiske på det. =)
Nu ska jag fixa till här hemma, sambons ska ha en massagekund och efter det ska vi iväg och köpa bil sen ska jag möta upp kusinen med hennes barn. =)
kramar i massor
okej =) Så spännande! Åh hoppas du slipper PMS-humörena! =) Håller tummarna!
Nä, negativa stickor än så länge. är på dag 15. Förra cykeln kom äl ca tre veckor efter mensens första dag. cyklerna har blivit kortare o kortare, förra var på 35 dagar, den innan 36 o innan det 39. Så får se hur det blir den här gången. Förut hade jag kring 28-30 dagar, skulle vilja att det blev så igen.. Så mycket vänta hela tiden!
Okej =) haha, jo. oroa mig för allt gör jag redan så lär göra det sen med ;)
Okej =) för några år sen ville jag ha fem barn, men kom på att jag måste föda ut dem... haha. Men 1-3. Blir såklart glad även om det bara skulle bli ett =)
Jaaaaa. Så laddad! 19 dagar kvar. Har nedräkning på mobilen haha. Så laddad. Blir vår första resa (om man räknar bort göteborg o hälsa på släktingar i dalarna) =) Så kommer bli superspännande. ska verkligen försöka resa mer! I år blir det ju två resor, en i höst också!
I helgen är jag ledig. Går av imorgon 830 o e ledig till måndag kväll! Så det blir skönt. kanske vi träffar sambons kompis, men får se =) beror på hur han jobbar. Ska göra god mat i alla fall, så mycket vet jag ;) fick en elgrill när jag fyllde år förra året, så kan grilla inne, så vi ska göra grillspett :D Åh låter ju hur mysigt som helst! Hoppas det blir bra väder :D
okej, hoppas ni haft en toppendag :D
massor med kramar