Fertilitetsutredning
Okej. Vet du vad skillnaden är på älsprutor och pergo? Hoppas verkligen det kan hjälpa er!
Ja det låter ju lite märkligt. Det gör du rätt i, ställ frågsn till läkaren iallafall och se om hon eller han har ett bra svar på det!
Det är som jag har ju inte fått spola mina äggledare. Hoppas inte det är där vårt fel sitter liksom.
Jag tror att min klinik öppar 1 augusti. Din då?
Många kramar
Okej.. Vad lustigt.. Kan det vara lite blödning pga äl? eller nidis, om ägglossningen kommit tidigare än beräknat? Dålig på mellanblödningar, har aldrig haft det heller..
Enda skillnaden är väl att det ena e sprutor, andra tabletter. Min läkare sa att sprutorna är bättre, men jag vet inte ja. Smidigare med tabletter i allafall. Om jag får sprutor ska jag ta på mig själv varje dag i x antal dagar o sen när äggblåsan utvecklats få en annan spruta så den släpper..
Ja. Ska göra det så fort de öppnar!
Men vad lustigt. Jag har hela tiden trott att spolning är rutin vid utredningar, pga att det kan vara stopp osv. Har du fått veta varför du inte fått göra nån spolning?
Okej! Minns inte datum men nån gång första eller andra veckan i augusti. Har skrivit upp i kalendern iallafall så jag inte ska glömma att ringa =)
Nu är jag iallafall på cykeldag 27, och ÄL+6 så fr.om onsdag kan jag börja testa. Köpt på mig 40 billiga graviditetsstickor, så gör inget om jag slösar... :p Känner mig positiv i kroppen, vilket jag inte gjort förut. Trots att jag inte tror jag är gravid så har jag en positiv känsla jag inte riktigt kan förklara... Har ju iallafall senaste sex, sju månaderna känt mig negativ...
Men det visar sig.. Vill så gärna få berätta för sambons mamma att hon ska bli farmor, som lite tidig bröllopspresent till henne! Men hoppas inte för mycket...
stor kram