varningsljus skrev 2015-05-13 14:41:34 följande:
Hej! Hur mår du nu? Hoppas verkligen att du mår bättre!
förstår hur du känner. Jobbigt när alla rubt omkring en har barn och när det inte pratas om annat.
Jag träffade några vänner, alla har barn i olika åldrar varav en är höggravid. Det pratas ju inte om annat än barn, men förvånansvärt så kändes det ganska bra. Jag är inne i en period nu när jag liksom inte orkar bry mig... försöker lägga locket på och bara strunta i allt. Men ja, det går ju upp och ner, verkligen!
Hur går det för din syster?
skickar ett gäng med varma kramar till dig
Hej, mår något bättre nu, men jag mådde riktigt dåligt i morse. När jag kom till jobbet kände jag ett tryck över brösten, fick svårt att andas och jag bara grät, vet ej om det var en liten variant av ångest. men jag lugnade ner mig efter en stund och sen mådde jag bättre under dagen, tog lite lugnande droppar som vi säljer på jobb.
Imorgon ska jag träffa syrrans bebis, ska bli mysigt och underbart att få hålla det lilla livet i mina armar, fast att jag är avis är jag lycklig för deras skull också, det är ju trots allt en liten som jag ska lära känna och lära allt jag kan, hihi.
Ja det går verkligen upp och ner hur man mår, nu är jag i en jobbig period men jag tror mycket av det beror på min PMS, mår alltid skit innan mens.
Skönt att du kunnat släppa det lite, försök ta allt med ro så ska du se att allt löser sig, vet dina vänner med barn om att ni försökt ett tag?
Hoppas du får en trevlig helg, nu är det ju helg imorgon också =)
Själv ska man jobba imorgon och hela helgen, sambon ska iväg på jobbet över helgen så det blir lugn och skönt hemma. hehe
Har du några trevliga planer? Kramar i massor till dig också.