Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Vem skriver klokast på familjeliv

Pescetarian skrev 2015-03-13 17:42:35 följande:
    Jag skriver sällan tecken utan oftast något som har med mig eller tråden att göra. Har hänt att jag använt "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" någon gång.

Det är inte heller jag.
    Okej okej... Och jag säger verkligen inte att LaLola är du. Verkligen inte.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 17:48:03 följande:
    Vissa du rabblade upp gick inte ens att kolla upp. Någon stod som 40+are (jag är inte 40). Du kanske skulle ha kollat upp det hela lite bättre.
    Jo, det står 45 på flera lägligt nog. Alla jag skrev ovan kan dessutom kollas upp, jag kollade nämligen stavningen på användarnamnen(inte alla Stochholmsvarianter dock).
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 18:22:35 följande:
    Jag lyckades inte kolla upp alla.
    Det sjuka i det här är att du anklagar mig för att skriva från flera olika nick. Jag har ingen aning om vad de där personerna skrivit, vad de har för åsikter, om de varit otrevliga mot folk, osv. Om inte du slutar att anklaga mig och ljuga folk blå, så kommer jag att anmäla dig!
    Okej, okej. Som sagt. Är du helt trygg i att jag har fel så varför ens bli upprörd, då vet du ju att du har rätt, eller hur?
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 18:31:33 följande:
    Jag blir upprörd då jag inte har någon aning om de nicken du rabblar upp, är kända på siten som några elaka typer. Jag har ingen aning om vilka de är, vad de har skrivit, vad de har för åsikter, om de är rasister, djurplågare, osv. Så indirekt kanske du kallar mig både rasist, pyroman, manshatande feminist och köttätare. Vad vet jag!? Så var snäll och lägg ner nu. Du har fel.
    Jag förstår inte varför du utsett just mig som ditt lilla offer. Lämna mig ifred.
    Där har vi båda skuld. Och du som aldrig vill ha diskussioner/argumentera kanske skulle sluta diskutera då. Jag diskuterar ju liksom inte för mig själv.
  • fluu
    fluu skrev 2015-03-13 18:54:13 följande:
    Där har vi båda skuld. Och du som aldrig vill ha diskussioner/argumentera kanske skulle sluta diskutera då. Jag diskuterar ju liksom inte för mig själv.
    Dessutom gick ju inte användarna att kolla upp nyss.. Jag tar det gärna vidare på pm om du är intresserad av vidare diskussion. Är du inte, är det givetvis okej också.
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 19:04:48 följande:
    Jag måste ju få säga ifrån när du anklagar mig för felaktigheter och ljuger OM MIG för andra!

Nej, det var några som jag inte kunde kolla upp. Jag kan ha stavat fel. Listan var så lång så jag gjorde ingen seriösare efterforskning. Men oavsett om man kan kolla upp dem eller inte, så kan det ju fortfarande vara någon sajtkändis som utmärkt sig åt något extremt håll, som inte stämmer överens med vad jag står för. - Bland annat så nämnde du någon "biffenrules", dvs "biffen regerar", dvs en köttätare. Vem vet om något annat av nicken kanske har uttryckt sig exempelvis rasistiskt i någon tråd? Då beskyller du mig indirekt för att älska kött och vara rasist.
    Så GE DIG NU!
    Nu står ju iofs så biffen för något annat där. Men för att inte störa andra, ska vi ta diskussionen på pm eller sätta punkt?
  • fluu
    Kim Possible skrev 2015-03-13 19:12:34 följande:
    Jag saknar en hel del gamla godingar från förr. Vissa är kanske här fast under annat nick, men det är inget jag märkt av.

Några favoriter finns här i tråden, Penida, Fluu, Voluptus Shalimar, andra har nämnts som t ex CDSJGRDGGEHCSIAGOTSE, Toboas och Kjell2. FDFMGA och en del andra man brukar stöta på på samhällsforumet. Dessutom icke att förglömma Ramborg, Emmel och några andra. Hm, har säkert glömt en hel del... 
    Kyss på dig med då! Ramborg gillar jag med. Och sextiotalist som jag glömt innan, vi håller inte alltid med varandra, men jag gillar hennes sätt.
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 19:21:25 följande:
    Vi kan sätta punkt. För det finns ingenting mer att tillägga.
    Eller jo en sak. Det kanske rentav är DU som står bakom de nicken. Eller hur vet du annars varför "biffen" inte står för kött? I min värld är en biff en köttbit.
    Funkar för mig. Och som jag sagt innan, vill man göra en poäng av någon annans attityd( i det här fallet att jag anklagar dig för något) så ge inte igen med samma mynt. Just saying.
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 19:29:50 följande:
    Ingenting kan göras värre än vad du redan gjort.
    Läs igenom den andra tråden, där du fullkomligt attackerade mig. Förstår du vilka sår du rev upp!? Har du någon aning om hur du fick mig att må efter att ha attackerat mig på det viset och om de sakerna?
    Läs igenom denna tråd, där du går på och på. När du sedan blir motbevisad så kommer du med "gör inte samma sak, just sayin".
    Fy fan. Du är en vidrig människa!
    Lämna mig ifred nu. En jävla anklagelse eller påhopp till, och jag anmäler dig. Och då menar jag inte till redaktionen.
    Var det inte vi som skulle lägga ner? Jag lämnar dig gärna i fred, men bemöter, precis som du, argument. Vill du svara igen så gör det i pm eller i min gästbok så tar vi inte upp en halv tråd. Jag vet vad jag har skrivit i nämnda tråd och jag står för det mesta.
  • fluu
    SpanskaFlugan skrev 2015-03-13 19:41:42 följande:
    Men skärp er båda två! Jag försöker följa tråden men ni bara spammar sönder den. PM finns av en anledning, ta det där.
    Precis, jag är fullt öppen för det.
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv