Inlägg från: Kim Possible |Visa alla inlägg
  • Kim Possible

Vem skriver klokast på familjeliv

Jag saknar en hel del gamla godingar från förr. Vissa är kanske här fast under annat nick, men det är inget jag märkt av.

Några favoriter finns här i tråden, Penida, Fluu, Voluptus Shalimar, andra har nämnts som t ex CDSJGRDGGEHCSIAGOTSE, Toboas och Kjell2. FDFMGA och en del andra man brukar stöta på på samhällsforumet. Dessutom icke att förglömma Ramborg, Emmel och några andra. Hm, har säkert glömt en hel del... 

• Kim Possible

Omg, Themis glömde jag också! Jag börjar bli senil tror jag. Skäms

Sen kom jag på Lurvenpajsaren också, även om det inte är så ofta jag ser henne längre. 

• Kim Possible
    fluu skrev 2015-03-14 15:37:59 följande:

Läser så många namn här och tänker "den borde jag också sagt". FL har faktiskt många, många jättebra och vettiga medlemmar. De flesta är faktiskt trevliga, stöttande och kunniga. Så jag tycker att FL(om vi bortser från alla trådar om tiggare, kiss och kvinnohatarklubben) har oförtjänt dåligt rykte.

Det är sant. Ibland blir jag spyless på allt här, men så tänker jag på alla bra människor. Några av mina bästa vänner har jag fått just via FL, och det är jag otroligt tacksam för. 
  • Kim Possible
    fluu skrev 2015-03-14 15:37:59 följande:

Läser så många namn här och tänker "den borde jag också sagt". FL har faktiskt många, många jättebra och vettiga medlemmar. De flesta är faktiskt trevliga, stöttande och kunniga. Så jag tycker att FL(om vi bortser från alla trådar om tiggare, kiss och kvinnohatarklubben) har oförtjänt dåligt rykte.

Det är sant. Ibland blir jag spyless på allt här, men så tänker jag på alla bra människor. Några av mina bästa vänner har jag fått just via FL, och det är jag otroligt tacksam för. 
  • Kim Possible
    Rocket Mania skrev 2015-03-14 16:22:24 följande:

CDSJGRD GGHECS IAGOTSE, Påven Johanna, Penida, Kim P, Anton C, Mad as snow (som är borta?), Vildvitter (hette hen så?)

Finns nog fler men det var dom jag kom på just nu

Åh, dig glömde jag med. Snart glömmer jag väl vad jag själv heter.
  • Kim Possible
    Ramborg Persdotter skrev 2015-03-14 20:37:02 följande:

Sextiotalist och Kimpossible. 

Tackar, väldigt förvånad! Dig har jag inte sett på länge så kan tyvärr inte uttala mig tillbaka, men så är jag här väldigt sporadiskt också numera. 
  • Kim Possible
    Anonym (bokstavsbarn) skrev 2015-03-15 00:24:20 följande:

CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE heter bokstavspersonen. Jag håller inte med honom i allt men hans inlägg är briljanta. Slår vad om att namnet utgör en intrikat kod av något slag, knäck den om ni kan!

Haha, jag vet vad det betyder och vad bokstäverna står för... *störar mig lite* Solig
  • Kim Possible
    Anonym (bokstavsbarn) skrev 2015-03-15 02:29:36 följande:
    Men berätta! Låt mig inte ligga sömnlös!
    Sorry, du får försöka lista ut det på egen hand. Se det som en variant på att räkna får. Flört

Sov så gott! Kyss
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv