Inlägg från: Förtryckt |Visa alla inlägg
  • Förtryckt

Vem skriver klokast på familjeliv

Sensitiveguy skrev 2015-03-13 18:22:19 följande:
    FDFMGA.
    Skulle tro att personen menade den medlemmen som heter typ CGHDSCH
    KKEILWI SJSLSHGL typ. Fast med andra bokstäver.

Har någon nämnt mig ännu?

---
  • Förtryckt
    Kereza skrev 2015-03-14 18:28:45 följande:

Är i princip bara två personer jag alls pallar på FL - Häckhäxan och (jag har glömt det exakta namnet) Celines Essence.

De två kan framföra åsikter jag INTE håller med om, UTAN att det känns som att de idiotförklarar den de pratar med (inte nödvändigtvis mig)

Jag är uppriktigt förvånad att hitta t.ex fluu "nominerad" här hela tiden - aldrig "träffat" en mer otrevlig och självrättfärdigande människa - VÄLDIGT lik migsjälv faktiskt; kapitalt blockmongo som inbillar sig att dennes egna världssyn är den enda rätta. Donum verkar trevlig, men oförmögen att sätta sig in i andras syn än sin egen. Återigen, väldigt likt migsjälv.

Detsamma gäller Puss och Lalola - det jag stör mig mest på med dem är sakerna jag ogillar med migsjälv; främst självrättfärdigandet och oviljan att sätta sig in i andras känslor/syn/smak/erfarenhet/motivation. 

Men ja, det jag nämnt där är just de saker där jag är precis lika jag - troligen därför jag stör mig så väldigt mycket på det.

Du har verkligen slagit huvudet på spiken vad gäller la lola. Hennes debatteknik är verkligen inte bra - bränt barn skyr elden.

Puss är väl mest lite rolig men tycker hon annorlunda än du så får du minsann se upp.

Och ännu har ingen nämnt mig...

Skitsamma - detta är en popularitetstävling och inget man ska ta på allvar.
    ---
  • Förtryckt
    Kim Possible skrev 2015-03-15 02:36:49 följande:

Sorry, du får försöka lista ut det på egen hand. Se det som en variant på att räkna får. 

Sov så gott! 

Corps Diplomatique Statens Järnvägar....

Tror jag ska börja kalla mig WAATGMD ITHOITH
    ---
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv