Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Vem skriver klokast på familjeliv

Anonym (VAO) skrev 2015-03-12 18:28:01 följande:

Nästan alla i tråden hos Häckhäxan är vettiga. Knäppa men vettiga. Jag kommer inte ihåg vad dem heter.

Är absolut benägen att hålla med dig. Det är en drös vettiga och fantastiskt skönt knäppa människor där inne.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    IsDimma skrev 2015-03-12 19:28:28 följande:

Kjell2, lövet (har hon också en tvåa numer?), häckhäxan, drottningen (med några siffror efter). Säkerligen fler jag inte tänker på just nu...

Tack <3 håller med dig om Lövet också. Grymt bra inlägg här och var.
  • HäckHäxan
    Angel D skrev 2015-03-13 21:34:25 följande:

Knäpp OCH vettig skulle det stå.

Haha Angel. Ja du borde ju veta om någon.

Personligen tycker jag nog jag är lite mer knäpp irl, svårt att redigera och skriva om saker som hoppar ur munnen. Här inne har jag iaf en chans ibland att snygga till det om jag kommer ihåg att läsa igenom inlägget innan jag postar. :-S haha
  • HäckHäxan
    Anonym (hur komma ihåg alla) skrev 2015-03-13 21:56:39 följande:

Dig uppskattade jag enormt i nå'n tråd jag läste kommer jag ihåg, du var min nya idol skrev jag visst, haha ha.

men ja det är ju så det är ämnet som avgör vilka som man tycfker är kloka och då baserat på vad man själv anser är klokt

Angel är riktigt jävla bra om jag får säga det själv nu blev jag dessutom sjukligt nyfiken på vad det där var i för tråd haha

Hållet med om resten också olika ämnen olika trådar, svårt att egentligen välja någon som alltid är bra i alla trådar. Mycket beror ju på hur man själv definierar bra. Är det själva åsikten i sig och man är enig. Är det själva sättet man använder språket på. Det är mycket som spelar in och avgör. Jag gillar många, jag delar inte deras åsikt. Men jag kan älska sättet de uttrycker sig på. Kan vara i ämnen som egentligen inte intresserar mig. Men de kan imponera iaf på mig. Andra människor älskar jag för deras humor, för att de bjuder på sig själva och inte tar allt så seriöst alltid. Inget fel på att vara seriös, men det är heller inget fel på att bara slappna av och vara en människa bland alla andra heller.
  • HäckHäxan

Jag gillar GFG BLABLA STORABOKSTÄVER som nämnts flera gånger i tråden. Men även Vampyria, smecker, Dorian, Haskel skriver riktigt klokt ibland han också, nyfiken gul, anniie ( hur fan du nu stavas jag minns aldrig ) Solist logist någonting tror de är 75 efter, svartvit pressbild sist jag kollade. Och Anton C som jag inte alltid håller med alls. Men jag älskar den hårda men hjärtliga stilen, folk som inte skall lipa och anmäla precis allt jämt.

Nu är namn inte min starka sida så jag lär få återkomma känner jag. Djävulens högra hand skriver också bra. Känns som att jag glömt många, absolut många.

• HäckHäxan
    Sensitiveguy skrev 2015-03-14 13:25:03 följande:

"Anabola killen" bjuder ju på mest underhållning hursomhelst.

Ja och du, du skriver också ruskigt bra!!
  • HäckHäxan

PUSS är en källa till ren glädje. Man kan inte annat än asgarva. Så tack PUSS för att di finns och livar upp världen och absolut rör om i grytan FL då och då.

• HäckHäxan
    Anonym (VAO) skrev 2015-03-14 14:25:30 följande:

Jag blir riktig imponerad av alla här som kommer ihåg alla nick och jag kan bara komma ihåg Häckhäxan men inte var alla heter i den tråden även om jag läser den fler gånger i veckan. Hur bär ni er åt? Jag måste ha fel på minnet! Det finns ju hur många inlägg som helst! Jag är inte ironisk men oroad över att jag inte kan komma ihåg.

Tja jo alltså efter såpass många år så fastnar namnen till slut. Men oftast minns jag folks bilder vilket gör mig ytterst förvirrad när de byter bild Det vore ju skam om inte några namn satt efter 8-10 år här inne känner jag gällande mig och mitt minne då.
  • HäckHäxan
    Fjäril kär skrev 2015-03-14 14:17:17 följande:

hmm..

Fjäril vingad,  Dorian Ertymexx, Nyfiken gul, lalola, tom araya, ainee, puss, sextiotalist, fluu, johan75 , kjell2 , fool,  och många fler...  är dom jag sett passera som kloka och förståndiga även om jag inte alltid håller med om allt. 

sen finns några oförglömliga som inte längre är medlemmar som tex roisin, ANOF med flera 

Ja Roisin, underbar människa verkligen <3
  • HäckHäxan
    Anonym (bokstavsbarn) skrev 2015-03-15 00:24:20 följande:

CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE heter bokstavspersonen. Jag håller inte med honom i allt men hans inlägg är briljanta. Slår vad om att namnet utgör en intrikat kod av något slag, knäck den om ni kan!

Haha så har jag också tänkt att den måste vara en kod av något slag, ha em betydelse om en så bara för individen själv.

Och dessutom innehållet den koden mitt namn hahahaha
  • HäckHäxan
    lövet2 skrev 2015-03-15 11:15:45 följande:
    Samma här. Han förklarade de där bokstäverna en gång i forntiden eller så. Bara vi "gamlingar" som minns det! smile5.gif
    Fan jag vet att jag vet det. Egentligen alltså. För jag har ett vagt minne av just det där med en förklaring. Om hundra år kommer väl min förvirrade överaktiva hjärna hitta just den där lilla lådan.

På dödsbädden vrålar jag det rakt ut sen dör jag!!
  • HäckHäxan
    Vlad skrev 2015-03-15 18:11:18 följande:
    Jupp, tror det är Charles Darwin det börjar med men det är inte bara vetenskapsmän.
    Känns absolut bekant. Jag måste få lagat mitt tangentbord och fixa min dator så jag kan nörd leta upp det där.
  • HäckHäxan
    Kereza skrev 2015-03-14 18:28:45 följande:

Är i princip bara två personer jag alls pallar på FL - Häckhäxan och (jag har glömt det exakta namnet) Celines Essence.

De två kan framföra åsikter jag INTE håller med om, UTAN att det känns som att de idiotförklarar den de pratar med (inte nödvändigtvis mig)

Jag är uppriktigt förvånad att hitta t.ex fluu "nominerad" här hela tiden - aldrig "träffat" en mer otrevlig och självrättfärdigande människa - VÄLDIGT lik migsjälv faktiskt; kapitalt blockmongo som inbillar sig att dennes egna världssyn är den enda rätta. Donum verkar trevlig, men oförmögen att sätta sig in i andras syn än sin egen. Återigen, väldigt likt migsjälv.
    Detsamma gäller Puss och Lalola - det jag stör mig mest på med dem är sakerna jag ogillar med migsjälv; främst självrättfärdigandet och oviljan att sätta sig in i andras känslor/syn/smak/erfarenhet/motivation. 

Men ja, det jag nämnt där är just de saker där jag är precis lika jag - troligen därför jag stör mig så väldigt mycket på det.

Tack. Jag gillar diskutera med Celine även när vi inte tycker samma av just det där skälen.

Fast jag har absolut gjort en hel del idiotförklarade också genom åren. Vet inte hur det är med Celine men jag måste inte trampa på andra för att växa, jag står stadig ( eller nåja så stadigt jag nu kan ) ändå och jag misstänker att hon är likadan.

Sen formligen avgudar jag dig för att du kallar dig själv kapitalt blockmongo en eloge och det fick mig iaf att skratta högt när jag läste det.
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv