Vem skriver klokast på familjeliv
Nästan alla i tråden hos Häckhäxan är vettiga. Knäppa men vettiga. Jag kommer inte ihåg vad dem heter.
Nästan alla i tråden hos Häckhäxan är vettiga. Knäppa men vettiga. Jag kommer inte ihåg vad dem heter.
Kjell2, lövet (har hon också en tvåa numer?), häckhäxan, drottningen (med några siffror efter). Säkerligen fler jag inte tänker på just nu...
Knäpp OCH vettig skulle det stå.
Dig uppskattade jag enormt i nå'n tråd jag läste kommer jag ihåg, du var min nya idol skrev jag visst, haha ha.
men ja det är ju så det är ämnet som avgör vilka som man tycfker är kloka och då baserat på vad man själv anser är klokt
Jag gillar GFG BLABLA STORABOKSTÄVER som nämnts flera gånger i tråden. Men även Vampyria, smecker, Dorian, Haskel skriver riktigt klokt ibland han också, nyfiken gul, anniie ( hur fan du nu stavas jag minns aldrig ) Solist logist någonting tror de är 75 efter, svartvit pressbild sist jag kollade. Och Anton C som jag inte alltid håller med alls. Men jag älskar den hårda men hjärtliga stilen, folk som inte skall lipa och anmäla precis allt jämt.
Nu är namn inte min starka sida så jag lär få återkomma känner jag. Djävulens högra hand skriver också bra. Känns som att jag glömt många, absolut många.
"Anabola killen" bjuder ju på mest underhållning hursomhelst.
PUSS är en källa till ren glädje. Man kan inte annat än asgarva. Så tack PUSS för att di finns och livar upp världen och absolut rör om i grytan FL då och då.
Jag blir riktig imponerad av alla här som kommer ihåg alla nick och jag kan bara komma ihåg Häckhäxan men inte var alla heter i den tråden även om jag läser den fler gånger i veckan. Hur bär ni er åt? Jag måste ha fel på minnet! Det finns ju hur många inlägg som helst! Jag är inte ironisk men oroad över att jag inte kan komma ihåg.
hmm..
Fjäril vingad, Dorian Ertymexx, Nyfiken gul, lalola, tom araya, ainee, puss, sextiotalist, fluu, johan75 , kjell2 , fool, och många fler... är dom jag sett passera som kloka och förståndiga även om jag inte alltid håller med om allt.
sen finns några oförglömliga som inte längre är medlemmar som tex roisin, ANOF med flera
CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE heter bokstavspersonen. Jag håller inte med honom i allt men hans inlägg är briljanta. Slår vad om att namnet utgör en intrikat kod av något slag, knäck den om ni kan!
Är i princip bara två personer jag alls pallar på FL - Häckhäxan och (jag har glömt det exakta namnet) Celines Essence.
De två kan framföra åsikter jag INTE håller med om, UTAN att det känns som att de idiotförklarar den de pratar med (inte nödvändigtvis mig)
Jag är uppriktigt förvånad att hitta t.ex fluu "nominerad" här hela tiden - aldrig "träffat" en mer otrevlig och självrättfärdigande människa - VÄLDIGT lik migsjälv faktiskt; kapitalt blockmongo som inbillar sig att dennes egna världssyn är den enda rätta. Donum verkar trevlig, men oförmögen att sätta sig in i andras syn än sin egen. Återigen, väldigt likt migsjälv.
Detsamma gäller Puss och Lalola - det jag stör mig mest på med dem är sakerna jag ogillar med migsjälv; främst självrättfärdigandet och oviljan att sätta sig in i andras känslor/syn/smak/erfarenhet/motivation.
Men ja, det jag nämnt där är just de saker där jag är precis lika jag - troligen därför jag stör mig så väldigt mycket på det.