Inlägg från: CissiJissi |Visa alla inlägg
  • CissiJissi

Vem skriver klokast på familjeliv

Jag kommer inte ihåg namnen på alla eller allas inlägg såklart men "flickanochkråkan", "ladygodiwa", "lindseyegottheonlyone", "drottningen70" och "haskel" är några..

• CissiJissi

Ja, Fluu, när du dök upp här i tråden kom jag på art JUSTE, Fluu skriver också mycket bra!

Och dö är jag helt med på sextiotalist också, sakligt och klokt!

• CissiJissi

Ja, Fluu, när du dök upp här i tråden kom jag på att JUSTE, Fluu skriver också mycket bra!

Och fö är jag helt med på sextiotalist också, sakligt och klokt!

• CissiJissi

Haha ska det här bli en sån tråd, där vi alla ska få hänga ut de som belönats med klokhetsstämpeln?:p Äsch, vi har väl alla skrivit saker som diskvalificerar oss från att tävla om hög klokhetsstatus här på fl! Men nu reser vi flaggan och blickar framåt ;)

• CissiJissi
    Valkyria75 skrev 2015-03-12 22:29:59 följande:

Natulcien är riktigt bra. Och sen var min stora idol skogsvitter men har inte sett henne på länge.

Yes håller med!! Naturgiven! Och ja Tack vare tråderna skogstvitter hade om dyktekniken fick jag kött på benen inför min egen förlossning och den var fantastisk!
  • CissiJissi

Nu har vi snart en komplett lista över nominerade här, är ju för det mesta de samma namnen som nämns av alla :) Kan starta en tråd med röstning sen! ;)

• CissiJissi
    Rikard skrev 2015-03-13 23:00:20 följande:

Lite half off topic:

Kan man anta att olika grupper av skribenter håller till på olika delar av forumet och att man därför bara stöter på dem som man råkar dela intresse med?

Det kanske finns fantastisk kloka människor som skriver under ämnen som man själv aldrig kollar på.

Så är det nog! Jag går in på alla trådar som ser intressanta ut och det gör väl många..
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv