Inlägg från: CissiJissi |Visa alla inlägg
  • CissiJissi

Ska ni försöka i mars?

Jag märker att jag bara kör på och fortsätter försöka som vilken som helst annan månad, men i teori har jag egentligen sagt att vi inte försöker mer förrän april/maj.. Så jag är kluven! Men kanske mest för att jag inte tror jag blir gravid ändå och blir jag det så är det så efterlängtat!

• CissiJissi

Vi har varit redo för ett plus sedan augusti då jag fick min mens igen, men inte aktivt prickat in varje äl och haft samlag då! Nu hsr vi försökt aktivt sedan december iaf.. Men om du fick mens nu så kanske din nästa äl kommer såpass sent att det blir januari ändå??:)

• CissiJissi
    Anonym (klartniska) skrev 2015-03-13 13:01:40 följande:

Sådär tänkte jag också i mars för fyra år sen och sen blev det ändå ett litet men tappert försök och nu har vi en december-dotter som är det bästa som hänt mig. Så jag tycker ni inte ska tveka och försöka ändå, vad spelar det för roll? :)

• CissiJissi

Jag hoppades på ett novemberbarn i år faktiskt, jag fyller år då och tänkte det skulle bli en liten kopia av mig haha nejdå inte riktigt så ;) men december är annorlunda.. Beroende på datumet speciellt.. Men jag bryr mig inte längre :) det blir när det blir!

Svar på tråden Ska ni försöka i mars?