snygg klänning till bröllop?
Vad har du för kroppstyp? Vilka färger gillar du? vilka färger skulle brudparet acceptera?
Vad har du för kroppstyp? Vilka färger gillar du? vilka färger skulle brudparet acceptera?
www.balklanningaronline.com/goods-7877-A-linje+Bateau+ren+kn%C3%A4l%C3%A5ng+chiffong+charmeuse+brudt%C3%A4rna+kl%C3%A4nning+stil.html#.VP9LINLF-ug
Vad tror du om den här?
Hehe det hade lika gärna kunnat vara jag själv som skrev den där trådstarten så jag kände att jag förstod ungefär :D
Jag beställde en aftonklänning från jenjenhouse och det gick alldeles suveränt. Tog 2,5 vecka innan jag fick den. Så bra mycket snabbare leverans än väntat. Men självklart kan jag ju bara haft tur.
Jag vet att du skrev att du inte var så intresserad av nude men den här var väldigt söt. Festfin utan att vara over the top. www.foxgown.com/beautifully-v-neck-a-line-knee-length-bridesmaid-dress-cascading-shoulder-90.html
Och här är en skapelse i mörk grönt. www.newquinceaneradresses.com/green-a-line--princess-v-neck-knee-length-chiffon-ruched-dama-dresses-for-quinceanera-g1159.html
Oj sorry, missade helt inlägget om att du redan hade köpt.
Väldigt söt klänning =)