• Buggan

Riktiga symtom eller bara Lutinus??

Flisan1234 skrev 2021-03-22 10:43:54 följande:

Är det någon som tar lutinus nu 2021 och har ont i magen? Är det vanligt??

Jag har tagit 3 ggr/dag i 3 dgr nu. Dag 1 och 2 hade jag jättemkt biverkningar: värk i magen, både nedre o övre, hela tiden spänd, bubblar massor. Idag känns det bättre för inte lika ont/spänt men fortfarande lite spänd och känner mig uppblåst. Brösten är superömma och spända men det var dem redan innan äggutplocket..
  • Buggan
    Anonym (Meeeee) skrev 2021-04-06 11:55:27 följande:

Jag är 34, min första äl.stimulation. Efter FSH och LH sprutor har jag tagit nu Lutinus i två veckor, alla möjliga biverkningar i början, yrsel, illamående, ont i bröstet, tråkigt humör, magbesvär.... men sedan efter en vecka blev det bättre.....idag är sista dag (dag 16 efter ÄL) inga mens än och graviditetstestet är neg. :( hur många dagar efter behandling med Lutinus kan man testa? Kan det vara en falsk neg? Kan mensen komma samtidigt med behandlingen eller måste man sluta med den först

Första ggn för mig med! Har därför inte svar på dina frågor men hade också massa biverkningar som du, men efter 7 dgr m lutinus har det nu försvunnit. Skönt ja!! Men undrar om man kan läsa in ngt av det? Vänjer sig kroppen vid hormonerna? Ngn som vet kanske?
Svar på tråden Riktiga symtom eller bara Lutinus??