BIM april 2015
![smile2.gif](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile2.gif)
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Blir inte klok på min ägglossning! Någon som har en teori?
Jag har sen den 10e fått svaga rosa streck på ägglossningstest, har haft molvärk i magen, acne och ont i brösen som jag brukar ha vid äl. MEN inga äl flytningar att tala om som jag brukar, lite kvällen den 12e bara. Inte heller ökad sexlust som jag brukar. Det starkaste testet fick jag igår vid lunch(bilden) Sen blev det svagare både em och kvällen ännu svagare. Har inte tagit nåt idag, men känner inte nåt i magen längre och inga flytningar.
TROR NI JAG HAFT ÄL?
Förra månaden fick jag jämnstarka streck på dessa stavar precis innan äl då jag också fick superont i magen som jag ALLTID har vid äl.. Den brukar också alltid komma på dag 15, det är i morgon, dock efter tidigt mf/en dryg vecka sen mens.
Tacksam för svar!
Provar med en bild till, det är ju så sjukt svårt att få till en bra! Nu har jag mörkat den lite för att ni skulle se lite iallafall!
Konstig stickig molvärk idag, mycket flytningar och är sjukt lättrörd!! Hoppas verkligen att det tyder på graviditet. Fick hem ett gäng stickor idag så nu kan jag testa så mycket som jag känner för, blir säkert två om dan haha, ett morgon och ett kväll
Anar en skugga men eftersom det är en billig sticka och det inte går att se någon färg så tolkar jag det som negativt. Men är ju bara på bim-4
Dagens test! Ett tydligt streck som kom upp rätt fort! Vågar inte tro på något förrän clearblue och det digitala är taget, men nu är jag bra pirrig i magen! :D
Heh det var ju så svagt så jag tvivlar på att det syns på bilden men vi får se..
Får nog inse att jag är gravid igen ändå? eller vad tror ni??
Jag har lite svårt att förstå det ännu men jag tror det blir en decemberbebis hos oss :)
nu när jag sätter upp bilden här märker jag att den är mycket svagare än i verkligheten. Men ser ni?
Strax efter 04 inatt vakna jag med en skvalpig blåsa, passade på att ta första graviditetstestet då,så, Kl 04.24 fick jag veta för första gången i mitt liv första försöket, JAG SKA BLI MAMMA!:)Väldigt starka markeringar på testerna;)!
Blir så fruktansvärt less på min kropp.. Jag har ALDRIG någonsin haft problem med mensen, men denna månad dök mensen upp en hel vecka för tidigt på ÄL+7, trodde först att det var en nidblödning men slog bort den tanken då den varade i 4 dagar plus att en dag var det en ganska riklig blödning.
Och nu, dagen som jag egentligen skulle ha fått min mens så får jag en brun flytning!
Någon som varit med om liknande? Vad kan det bero på? Jag vet att kroppen kan ha mycket skumt för sig, och jag hade dessutom ett MA som upptäcktes i vecka 9 i januari och skrapades sedan i februari men jag har ju haft mens sedan dess som både har kommit när den ska och betett sig precis som den gjort innan så jag fattar inte riktigt varför kroppen skulle få en sådan knäpp nu..