BIM april 2015
Gjorde ytterligare ett äl idag som knappt visade något. Tyvärr har vi bara myst en gång under äl så blir nog inget denna månad :) antar att ikväll är för sent. Men det har aldrig varit lika starka streck på testerna ?
Gjorde ytterligare ett äl idag som knappt visade något. Tyvärr har vi bara myst en gång under äl så blir nog inget denna månad :) antar att ikväll är för sent. Men det har aldrig varit lika starka streck på testerna ?
Såhär såg mina sista äl-tester ut. Starkast på tisdagen (nedersta testet), men inte helt positivt. Sen svagare på onsdagen (de två i mitten) för att sen bli markant blekare på torsdagens test (de översta).
Tydligen hade jag ändå äl, då tempen steg avsevärt i onsdags och har sedan dess legat kvar högt varje dag.
Har du fotat dina? Och har du koll på tempen? Vissa månader har man ju inte äl. Så var det för mig förra cykeln. Aldrig helt positivt test och sen ingen konstant höjning i kroppstemperatur.
Det lär inte varit för sent igår, med tanke på att ägget med största sannolikhet släppte någon gång under gårdagen och dessutom är befruktningsdugligt i upp till 24 timmar efter det.
Kanske redan har frågat detta, men har du koll på tempen? Isf får du ju en bekräftelse på om su hade äl eller inte!
Låter verkligen som att du hade äl igår, med tanke på dina symptom, så borde varit perfekt timat med sex i torsdags och sen igår. Nu håller vi alla tummar och tår!
Nu är min äl över för denna gång. Det starkaste ältestet visades i fredags kväll. Då va de lika starka streck båda två. (Men när det torkat dagen efter va teststrecket svagare) på lördagen va de beräknat med äl. På morgonen va de svagare streck och på kvällen ännu svagare. Dock mös vi inte på fredagskvällen när strecket va som starkast. Bara dagen innan och sen igår kväll. Igår när testen blev svagare igen hade jag svullen och öm mage. Hade ont om jag hostade och så. Antar att ägget kanske släppte igår då? Men tror ni att de hjälpte om vi hade sex igår eller är det för sent? Förlåt för ett knöligt inlägg men jag kan tyvärr inte lägga in bilder via telefon och har ingen data tillgänglig nu så svårt att visa.
Starkare äl 27/3 morgon
Starkast äl 27/3 kväll
Svagare äl 28/3 morgon
Svagare äl 28/3 kväll.
Sex 26/3 kväll
Sex 28/3 kväll
Förstår ni? Å vad tror ni? Finns det någon chans ?:)
Nu har jag mollnande värk och ont i ländrygg...
Hur tidigt efter äl känner man symptom på grav typ som ont i bröst å så?
Någon som har haft fortsatt älvärk efter äl?
Kände molvärk som precis innan mensen. Trodde att mensen skulle komma när som helst. Och drömde faktiskt att jag gjorde ett gravtest. Har varit tröttare senaste dagarna men har tänkt att det berott på dålig sömn.
Hur känner ni andra som har BIM i dagarna er?
Molvärk de tre närmsta dagarna kring ÄL. Nu ingen värk alls! Åh, det måste vara ett dåligt tecken? Haft super ont, och nu, ingenting!