Inlägg från: Vadvetjaaaaag |Visa alla inlägg
  • Vadvetjaaaaag

BIM april 2015

Gjorde ytterligare ett äl idag som knappt visade något. Tyvärr har vi bara myst en gång under äl så blir nog inget denna månad :) antar att ikväll är för sent. Men det har aldrig varit lika starka streck på testerna ?

• Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-03-28 18:39:59 följande:

Såhär såg mina sista äl-tester ut. Starkast på tisdagen (nedersta testet), men inte helt positivt. Sen svagare på onsdagen (de två i mitten) för att sen bli markant blekare på torsdagens test (de översta).

Tydligen hade jag ändå äl, då tempen steg avsevärt i onsdags och har sedan dess legat kvar högt varje dag.

Har du fotat dina? Och har du koll på tempen? Vissa månader har man ju inte äl. Så var det för mig förra cykeln. Aldrig helt positivt test och sen ingen konstant höjning i kroppstemperatur.

Mina test har varit som ditt understa i tre dagar men idag va de som typ de översta. Vi mös i förrgår men inte igår. Hjälper de om vi myser ikväll ? För sent?
  • Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-03-29 06:52:53 följande:

Det lär inte varit för sent igår, med tanke på att ägget med största sannolikhet släppte någon gång under gårdagen och dessutom är befruktningsdugligt i upp till 24 timmar efter det.

Kanske redan har frågat detta, men har du koll på tempen? Isf får du ju en bekräftelse på om su hade äl eller inte!

Okej man kan ju hoppas :) hade jätteont i magen igår och den va helt svullen. Idag är allt borta haha :P än så länge.

Nä jag tempar inte :) tänkte prova de nästa gång :)
  • Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-03-29 07:17:54 följande:

Låter verkligen som att du hade äl igår, med tanke på dina symptom, så borde varit perfekt timat med sex i torsdags och sen igår. Nu håller vi alla tummar och tår!

Man kan ju hoppas :D igår kväll va ja helt svullen och öm å kunde inte ens hosta :P så igårkväll kändes värst :)
  • Vadvetjaaaaag

Nu är min äl över för denna gång. Det starkaste ältestet visades i fredags kväll. Då va de lika starka streck båda två. (Men när det torkat dagen efter va teststrecket svagare) på lördagen va de beräknat med äl. På morgonen va de svagare streck och på kvällen ännu svagare. Dock mös vi inte på fredagskvällen när strecket va som starkast. Bara dagen innan och sen igår kväll. Igår när testen blev svagare igen hade jag svullen och öm mage. Hade ont om jag hostade och så. Antar att ägget kanske släppte igår då? Men tror ni att de hjälpte om vi hade sex igår eller är det för sent? Förlåt för ett knöligt inlägg men jag kan tyvärr inte lägga in bilder via telefon och har ingen data tillgänglig nu så svårt att visa.

Starkare äl 27/3 morgon

Starkast äl 27/3 kväll

Svagare äl 28/3 morgon

Svagare äl 28/3 kväll.

Sex 26/3 kväll

Sex 28/3 kväll

Förstår ni? Å vad tror ni? Finns det någon chans ?:)

Nu har jag mollnande värk och ont i ländrygg...

• Vadvetjaaaaag

såhär ser mina ältester ut. Den på den enskilda bilden är från 27/3 kväll. Det var det som va starkast under denna äl. Hade sex den 26 å sen den 28 då ja TROR att ägget släppte. Tror ni jag hade äl denna månad ? testerna är ju inte superstarka men alla tester var starkare när dom va färska än nu när dom torkat. Men igår hade jag väldigt ont i tjejmagen, svullen osv. 
  • Vadvetjaaaaag
    Misshjb skrev 2015-03-30 17:41:35 följande:

Kände molvärk som precis innan mensen. Trodde att mensen skulle komma när som helst. Och drömde faktiskt att jag gjorde ett gravtest. Har varit tröttare senaste dagarna men har tänkt att det berott på dålig sömn.

Hur känner ni andra som har BIM i dagarna er?

Grattis va roligt :D men har du haft molvärk ända sedan äl? Jag hade äl i lördags och de har känts hela tiden efter de ickså. Ikväll va det extremt, fick ta en värktablett och de liksom trycker nere vid muttan eller typ de benet... Konstigt....
  • Vadvetjaaaaag
    isali skrev 2015-03-30 23:11:26 följande:

Molvärk de tre närmsta dagarna kring ÄL. Nu ingen värk alls! Åh, det måste vara ett dåligt tecken? Haft super ont, och nu, ingenting!

När slutade du känna värk efter äl?:) jag hade äl för 3 dagar sen... Idag kändes de nästan som de gjorde på äldagen...
Svar på tråden BIM april 2015