• Hannah81

BIM april 2015

Äl+ 6 ömma röda bröstvårtor. Kan det vara ett tecken?

• Hannah81

Bim -6. Jättetrött och molande ont i magen ibland som hugg. Någon som känner igen sig?

• Hannah81
    Syoss skrev 2015-04-15 15:19:31 följande:
    Molande värk för mig också. Känner mig inte tröttare än vanligt men ilar i brösten. Bim-6 för mig med smile1.gif när ska du testa?
    Mina bröstvårtor är känsliga och mina bröst känns tyngre.

När kan man testa?!? La ner en förmögenhet på test förra månaden så jag är lite nojjig..
  • Hannah81
    KaffeTös skrev 2015-04-16 16:34:21 följande:

Är idag på ÄL+7 eller ÄL+8, BIM är om cirka 7 dagar men nu blöder jag.. Inte mycket utan det visade sig på pappret när jag torkat mig efter ett toalettbesök. Aldrig någonsin har mensen ändrats mer än 1-2 dagar. En hel vecka för tidigt känns ju väldigt konstigt. Lutealfasen brukar väl inte ändra sig helt plötsligt en månad? Har alltid haft 14 dagar emellan och jag vet ju att jag hade ÄL den 8e eller 9e... 

En nidis kanske?
  • Hannah81
    KaffeTös skrev 2015-04-16 17:25:25 följande:
    Jag hoppas det men det återstår att se hur det fortlöper. Tror dock att vi missade denna månaden och att kroppen spelar mig ett spratt så mensen kommer för tidigt :( Plussade i dec men fick mf i vecka 9 och den gången hade jag ingen nidblödning innan så jag vet inte riktigt hur länge en sådan kan hålla på eller hur det ser ut. Som sagt, bara att vänta och se hur det fortlöper. 
    Ja.. Kroppen är en riktig filur :/ jag håller tummarna för dig.
  • Hannah81
    Syoss skrev 2015-04-18 08:49:03 följande:

Jag får nog också se mig besegrad. Blankt idag äl+11/bim-3. Men nya tag nästa äl! smile1.gif

Nej. Vad tråkigt :(
  • Hannah81
    Syoss skrev 2015-04-18 11:40:50 följande:
    Hur går det för dig, testat nått mer? smile1.gif
    Jag kommer kanske kanske testa imorn igen. Fast jag borde vänta till bim. Det är så jobbigt att bli besviken...
  • Hannah81
    Annaba88 skrev 2015-04-19 04:41:35 följande:

Jag har lite svårt att förstå det ännu men jag tror det blir en decemberbebis hos oss :)

nu när jag sätter upp bilden här märker jag att den är mycket svagare än i verkligheten. Men ser ni?

Grattis!
  • Hannah81
    daoan skrev 2015-04-19 11:38:58 följande:
    Missed abortion.

Missfall är när en graviditet avbryts av sig själv och fostret stöts ut ur livmodern innan det växt färdigt. I missed abortion så börjar det inte blöda och upptäckts vanligen på UL/VUL
    Åh fy. Stackars stackars er som varit med om det. Kram
  • Hannah81

Nu förstår jag vad ni menar med ilningar i brösten. Men bim -1 så det kan mycket väl vara pms.

• Hannah81

Bim idag. Ömma bröst, doftkänslig och lite yr ibland. Jag vågar inte ta ett test. Jag är så rädd för att bli besviken. Någon som känner igen sig?

• Hannah81
    Syoss skrev 2015-04-21 10:34:12 följande:
    Ta ett test. Förstår besvikelsen du vill undvika men samtidigt så måste du ju få veta hur det ligger till. Det låter lovande på dina symtom! smile1.gif
    Åh.. Ja... :) inte lika viktigt att ta det på morgonen efter bim va?

Hur går det för dig??
  • Hannah81

Blankt på RFSU-test igår. Ingen mens nu på bim+1 men jag har gett upp hoppet. För den här gången.

Svar på tråden BIM april 2015