BIM april 2015
Äl+ 6 ömma röda bröstvårtor. Kan det vara ett tecken?
Äl+ 6 ömma röda bröstvårtor. Kan det vara ett tecken?
Bim -6. Jättetrött och molande ont i magen ibland som hugg. Någon som känner igen sig?
Åh... Om man skulle våga testa imorn. :D
Vad menar ni med ilar i brösten förresten?
Är idag på ÄL+7 eller ÄL+8, BIM är om cirka 7 dagar men nu blöder jag.. Inte mycket utan det visade sig på pappret när jag torkat mig efter ett toalettbesök. Aldrig någonsin har mensen ändrats mer än 1-2 dagar. En hel vecka för tidigt känns ju väldigt konstigt. Lutealfasen brukar väl inte ändra sig helt plötsligt en månad? Har alltid haft 14 dagar emellan och jag vet ju att jag hade ÄL den 8e eller 9e...
Bim -4 blankt test med RFSU-test. Men visst finns det hopp ännu?
Jag får nog också se mig besegrad. Blankt idag äl+11/bim-3. Men nya tag nästa äl!
Jag har lite svårt att förstå det ännu men jag tror det blir en decemberbebis hos oss :)
nu när jag sätter upp bilden här märker jag att den är mycket svagare än i verkligheten. Men ser ni?
En dum fråga kanske men vad är ma? Mf förstår jag.
Nu förstår jag vad ni menar med ilningar i brösten. Men bim -1 så det kan mycket väl vara pms.
Bim idag. Ömma bröst, doftkänslig och lite yr ibland. Jag vågar inte ta ett test. Jag är så rädd för att bli besviken. Någon som känner igen sig?
Blankt på RFSU-test igår. Ingen mens nu på bim+1 men jag har gett upp hoppet. För den här gången.