BIM april 2015
Absolut kan det vara så!
Efter mitt MA har jag typ alltid ont i livmodern... Så svårt att veta vad som är vad. Men nu blöder jag "normalt" igen.
Jag hade ÄL 17-18 april :)
Absolut kan det vara så!
Efter mitt MA har jag typ alltid ont i livmodern... Så svårt att veta vad som är vad. Men nu blöder jag "normalt" igen.
Jag hade ÄL 17-18 april :)
Nä verkligen inte..
Vet inte när jag har bim bara haft en mens efter förlossningen och den va inte som innan hehe.
Blödde 3 dagar och knappt något innan har jag haft en jäklamens i 7 dagar och världens mensverk men den va oxå borta den kom iallafall 3-4/3 och hade mellan 28-32 dagar innan men äl kom ca 14 dagar efter mens oavsett.
Svårt att veta :)
Japp :) har ni oxå barn sen innan?
Japp :) har ni oxå barn sen innan?
Så nyfiken så kunde inte Hålal mig :p
Antingen har jag magsår och mensen är på ingång eller så är jag gravid haha :'D
Mår så illa, mensverk, ömmabröst, trött, ökade flytningar, känslig för lukter...
Så ja om några dagar visar det sig om det växer en liten eller om jag bara måste sova lite mer och lugna mig lite haha
Antingen har jag magsår och mensen är på ingång eller så är jag gravid haha :'D
Mår så illa, mensverk, ömmabröst, trött, ökade flytningar, känslig för lukter...
Så ja om några dagar visar det sig om det växer en liten eller om jag bara måste sova lite mer och lugna mig lite haha
Gjorde ett test idag på bim -4 så ser det ut såhär kan det finnas någon möjlighet att det är något?
Det är samma test på bilderna
Hoppas verkligen inte detta är inbillning... Det känns annorlunda "ont" än tidigare innan mens. Jag vet att många säger så... Men jag Känner igen magontet från tidigare jag var gravid (slutade tyvärr i MA).
Börjar även ömma längst ut i brösten in mot armhålan- nästan som träningsvärk. Även lite under bröstet. Skumt! Minns intr hur detta var sist. Bim på tisdag. Ska inte testa förrän då... ????
Någon annan som är nära bim som känner något?
Kan det vara möjligt att jag har plussat?
Asså vet inte vart jag ska börja!
Har verkligen känt att nått varit annorlunda i kroppen.
Men med negativa test så tappar man hoppet. Jag sa till min sambo igår att: jaha, det blir väl ingen bebis den här månaden heller.
Men i morse när jag vaknade så tänkte jag att vafasiken, har ju ett cb test liggandes. Om jag får negativt idag så finns det inget att hoppas på.
Sitter spänt och kollar när den blåa färgen kommer fram och det blir inget pluss. Lägger ifrån mig testet, tvättar händrna och kollar testet igen.
Och där är den! Plusset jag väntat på!!!'
Inte super starkt men det syns tydligt att det är ett pluss!
Är helt sjukt glad men kan knappt tro det. Jag är gravid!
Inget pluss, ingen mens och inga känningar alls här.. Tror kanske mensen kommer snart för märkte inte alls att den skulle komma sist.. Kände mig preggo men inte gjort det dom senaste dagarna.. Bim om 2 dagar...
Bim idag och ingen mens ännu det va 3 dagar sedan jag testade tror jag och då va det neg.. har inte mensen kommit på tisdag så testar jag då om jag kan hålla mig så länge haha har ju massa stickor hemma :P.. jag känner mig inte alls gravid så går och väntar på mensen bara.
insåg nyss att jag hade Bim igår och inte idag.. Har fortfarande inte fått någon mens så kanske testar imorgon när jag vaknar :)
Hör av dig när du testat!! Så nyfiken
Hör av dig när du testat!! Så nyfiken
Bim +4 ingen mens och inget + och nu är det 16 dagar sen den rosaflytningen som jag trodde va en nidblödning :s