Inlägg från: aprilbebisen |Visa alla inlägg
  • aprilbebisen

BIM april 2015

Hej, hoppar in här ??

Kollade på tv idag och fick ont i magen och det har suttit i sen kl12 vid kl22 kom det lite blod..

Kollade almanackan och tror jag hade äl för knappt en vecka sen ???? så hoppas det va nidblödning då jag bara haft en mens sen sista barnet ??

Inte planerat att bli gravid men lika välkommet om vi skulle vara ????

• aprilbebisen

Ja vet inte heller och det kan ju vara så att kroppen är förvirrad kan ju ta ett tag innan mensen blir regelbunden.

Men fortfarande som mensverk ??

• aprilbebisen
    Malin Cc skrev 2015-03-24 16:15:33 följande:

Ni som varit gravida förut och märkt det tigit, har ni känt av sånt redan några dager efter äl? :)

Första graviditeten mins jag ej ?? Men andra precis som nu har jag fått mensverk ca 1 vecka efter äl fast denna gång fick jag en liten blödning oxå
  • aprilbebisen

Sa till min sambo idag att jag trodde jag var gravid igen haha. Han bara skrattade och sa att han inte skulle bli förvånad då jag bara fick en mens mellan våra tjejer :)

• aprilbebisen
    Malin Cc skrev 2015-03-25 20:46:44 följande:

Vill inte börja testa för tidigt denna gång igen. Man blir ju så besviken är man ute får ett pluss, fast man vet att det kanske är väldigt tigit att testa.

Har bestämt att jag ska ta ett testa tidigt test från RFSU på söndag, är BIM -5 då. Sen vänta två dagar igen unna nästa test..

Hur tidigt börjat ni andra?

Och hur tidigt har ni plussat tidigare? :)

Förra graviditeten så testade jag och fick pluss på bim-7 men har lång cykel och äl tidigt typ hehe
  • aprilbebisen
    isali skrev 2015-03-25 21:13:43 följande:

Så länge jag klarar att hålla mig, haha. 1 April kanske? Har BIM 5/4. Så vi fårse! Helst så nära som möjligt! 

Jag hade äl 18 och vad jag tror va en nidis i måndags, så jag vill bara testa nunununu
  • aprilbebisen

Testade idag, kunde inte hålla mig haha.. Det va bara 1 streck, förra barnet så plussade jag 7 dagsr innan bm så det skulle vara imorgon eller lördag.. Fast nu är jag osäker på blödningen i måndags det kanske var en sen äl? För man kan väl blöda lite vid äl?

Fan vad jobbigt det är att vänta även om det bara handlar om en vecka...

• aprilbebisen
    daoan skrev 2015-03-26 14:12:36 följande:

Förstår det. Men alla graviditeter är olika o h om man testar för tidigt blir man lätt ledsen! Försök hålla dig till helgen !:)

Inte hört talas om blod vid ÄL?

Ja dom är ju det :)

Får se om man kan hålla sig till måndag.

Har hört det någon gång innan men aldrig haft det själv men andra sidan någon kan ju va den första..

När hade du äl?
Svar på tråden BIM april 2015