• Angdev

BIM april 2015

Hänger på här, fick mens idag BIM+3 :(

Har oregelbundna cykler 27-33 dagar sedan sonens förlossning 8 månader sedan.

ÄL 30mars-2april
    BIM 13-19 april

• Angdev
    Honeyb skrev 2015-03-19 20:05:16 följande:

Hur gör ni får att hålla fötterna på jorden innan plusset kommer? Har inte ens gjort vårt första försök ännu och dagdrömmer redan om barnvagnar, spjälsängar och tapeter. Haha! Skrattande

Det är roligt att dagdrömma :). Jag gjorde det massor innan jag plussade med sonen. Hör det denna gång oxå, dock inte lika mycket och detaljerat. Jag boade långt innan sonen var tillverkad genom att köpa massor med kläder (bra personalrabatt), vissa hade tyckt jag var knäpp men det är inget jag ångrat så här i efterhand :)
  • Angdev

Jag själv är född nära julafton men jag har aldrig lidit för det. Min familj såg till att det blev min dag helt enkelt. Det var tråkigare i skolan när dom gick efter födelsedatum, men å andra sidan var det synd om dom som hade efternamn som började på Ö när man gick via efternamn. Även om man skulle hoppa över till januari så är inte det något man vet kommer att ske, sonen var 5 veckor prematur tex :)

• Angdev

Hur blir man tillagd på listan? Har gjort inlägg, har jag missat något?

• Angdev
    lanylena skrev 2015-03-27 12:17:04 följande:

Hej! Jag sparar ihop några till innan jag uppdaterar då det fästa inlägget håller på att bli för långt.

Vad har du för ÄL- och BIM-dag?

Tis 17 mar 21:24CiteraAnmäl

Hänger på här, fick mens idag BIM+3 :(

Har oregelbundna cykler 27-33 dagar sedan sonens förlossning 8 månader sedan.

ÄL 30mars-2april
    BIM 13-19 april

• Angdev
    Symetrical skrev 2015-03-27 14:47:40 följande:
    Har du verkligen äl bara 3-6 dagar efter mens..!? Kollar du med äl-test?
    Näe, fick mens den 17:e...
  • Angdev

I morgon bitti kör jag igång med ÄL-test för denna månaden. Har väntat med dom något denna månaden för jag märkt att jag varit ute för tidigt med dom innan pga oregelbundna cykler. Innan graviditet så kunde jag känna när jag hade ÄL, idag drygt 8 månader efter förlossning fick jag liknande känningar. Första gången sedan jag blev gravid som dessa känningar gjorde sig påminda ????. Håller tummarna att vi tajmat 6:et rätt denna månaden ????

• Angdev
    Symetrical skrev 2015-03-29 06:54:59 följande:
    Du har kanske inte ens haft äl innan..? Brukar ju ta ett tag att få igång allt efter förlossning. smile1.gif Och ammar man tar det ju ännu längre tid!
    Har "plussat" på ÄL-test så ÄL har jag haft. Haft mens i ett halvår men det kan vara att kroppen håller på att stabiliseras.
  • Angdev
    Tett90 skrev 2015-03-29 23:35:00 följande:

Positivt eller snart positivt är frågan :) känns kul för då vet man att chansen faktiskt finns denna månad :) eller vad säger ni? phptJhzeP94946.jpg

Jag hade tolkat det som positivt. Ha 6 några dagar på raken så har ni prickat in ÄL ganska bra :D
  • Angdev

För att göra mina cykler ännu märkligare så har jag nu fått en blödning. Som en mensblödning kan vara i slutet. Fattar ingenting....?

• Angdev

Fick idag på ÄL-start en blödning. En tunn sådan som försvann efter någon timme. Har aldrig haft innan. Någon som haft?

• Angdev
    louisep87 skrev 2015-04-01 07:09:37 följande:

phpaBvqbE14956.jpg

Kan det vara möjligt att jag har plussat?

Skulle nig våga på mig ett litet Grattis! där :)
  • Angdev
    Malin Cc skrev 2015-04-02 16:33:05 följande:

Min sambo vågade inte tro att jag var gravid igår när jag berättade det. Han trodde det var ett aprilskämt, tog detta test nyss, var på toa knappt en timma sen så inte gått och hållt mig.

Nu kan han ju defensivt inte tveka!

:D <4

Klart som korvspad! GRATTIS!!! :)
  • Angdev
    sowe81 skrev 2015-04-03 07:00:00 följande:
    Mitt blir 22/12 om det tar sig smile1.gif så sannolikheten för julafton är ju rätt stor smile1.gif
    Skulle det ta sig så blir det beräknat till julafton här. Bebis blev enligt beräkningar tillverkad samma dag som min farmor dog. Sonen var beräknad till min mormors födelsedag, även hon bortgången. Skumt det där :)
  • Angdev

6 dagar kvar till BIM. Usch verkligen jobbigt den sista veckan innan test. Fler som "lider" just nu? :)

• Angdev
    Lizzie09 skrev 2015-04-08 23:23:40 följande:
    Jag är bara på ÄL+3 och tiden går så sjuukt sakta! När har du tänkt testa? :)
    Ska försöka hålla mig till den 14:e. Men det är svårt.... Har ganska oregelbundna cykler men har räknat 14 dagar från ÄL. Nu hoppas jag att BIM är den 14:e, tänk om BIM är senare och man är gravid och får ett negativt... Svårt detta :)
Svar på tråden BIM april 2015