BIM april 2015
Hänger på här, fick mens idag BIM+3 :(
Har oregelbundna cykler 27-33 dagar sedan sonens förlossning 8 månader sedan.
ÄL 30mars-2april
BIM 13-19 april
Hänger på här, fick mens idag BIM+3 :(
Har oregelbundna cykler 27-33 dagar sedan sonens förlossning 8 månader sedan.
ÄL 30mars-2april
BIM 13-19 april
Hur gör ni får att hålla fötterna på jorden innan plusset kommer? Har inte ens gjort vårt första försök ännu och dagdrömmer redan om barnvagnar, spjälsängar och tapeter. Haha!
Jag själv är född nära julafton men jag har aldrig lidit för det. Min familj såg till att det blev min dag helt enkelt. Det var tråkigare i skolan när dom gick efter födelsedatum, men å andra sidan var det synd om dom som hade efternamn som började på Ö när man gick via efternamn. Även om man skulle hoppa över till januari så är inte det något man vet kommer att ske, sonen var 5 veckor prematur tex :)
Får man inte vara med på listan? :(
Hur blir man tillagd på listan? Har gjort inlägg, har jag missat något?
Hej! Jag sparar ihop några till innan jag uppdaterar då det fästa inlägget håller på att bli för långt.
Vad har du för ÄL- och BIM-dag?
I morgon bitti kör jag igång med ÄL-test för denna månaden. Har väntat med dom något denna månaden för jag märkt att jag varit ute för tidigt med dom innan pga oregelbundna cykler. Innan graviditet så kunde jag känna när jag hade ÄL, idag drygt 8 månader efter förlossning fick jag liknande känningar. Första gången sedan jag blev gravid som dessa känningar gjorde sig påminda ????. Håller tummarna att vi tajmat 6:et rätt denna månaden ????
Positivt eller snart positivt är frågan :) känns kul för då vet man att chansen faktiskt finns denna månad :) eller vad säger ni?
För att göra mina cykler ännu märkligare så har jag nu fått en blödning. Som en mensblödning kan vara i slutet. Fattar ingenting....?
Fick idag på ÄL-start en blödning. En tunn sådan som försvann efter någon timme. Har aldrig haft innan. Någon som haft?
Kan det vara möjligt att jag har plussat?
Min sambo vågade inte tro att jag var gravid igår när jag berättade det. Han trodde det var ett aprilskämt, tog detta test nyss, var på toa knappt en timma sen så inte gått och hållt mig.
Nu kan han ju defensivt inte tveka!
:D <4
6 dagar kvar till BIM. Usch verkligen jobbigt den sista veckan innan test. Fler som "lider" just nu? :)
Fick min mens idag :( Nytt försök nästa månad.