• Hallonpaj

BIM april 2015

Här är jag gärna också med :)

Första försöket för oss nu i mars och jag har (troligtvis) bim 7 april Glad

• Hallonpaj

Det var ett tag sen jag tittade in i den här tråden. Hoppas det går bra för alla Glad

Jag har precis slutat äl-testa nu. Det gav tyvärr aldrig utslag för mig (CBs rosa test) så jag blev lite besviken. Men hoppas ju såklart att jag bara missat stegringen.

Nu är det en lång men spännande väntan på bim 7/4 (räknat på 35 dagar) 

• Hallonpaj
    Annaba88 skrev 2015-03-27 14:23:31 följande:
    Du kanske inte haft ägglossning ännu? man kan ha en väldigt kort lutealfas också.. håller tummarna för dig :)

Tack Solig Ja kanske det. Men nu vågar jag inte testa mer för mannen är bortrest fram till bim, får jag glad gubbe nu så kan vi inte göra något åt det... ;)

• Hallonpaj
    ecmov skrev 2015-03-27 15:09:18 följande:
    Samma här! Jag testade och testade men fick inte heller något utslag med CBs rosa! Så himla tråkigt! Jag håller ju även på och tempar, men har inte fått någon ökning där heller, så jag vet inte vad det är för fel denna månaden :( Jag har bim den 9/4.

Ja visst är det trist! :( En hade väldigt gärna velat ha bevis på att koppen fungerar. Det är vårt första försök så jag ska inte hänga läpp än, men en glad gubbe hade gjort väntan på bim så mycket trevligare. Nu känns det lite hopplöst... 

Ska nog handla ett gäng billiga tester från testlagret till nästa månad (om det inte skulle ta sig nu förstås hihi).

Har du kört med CBs rosa under fler cykler, eller var det första gången för dig också? 

• Hallonpaj

God morgon. Jag hade en sån underlig känsla i magen igår kväll när jag skulle sova. Det kändes som blåmärken i magen när jag låg eller tröck på den, så jag tog trots allt ett billigt test nu på morgonen och kunde inte riktigt tro mina ögon, varav det blev två till.

Jag som aldrig fick utslag på äl-testen och har inga som helst symptom som jag kan säga beror på graviditeten. Jag är i chock! Men jag är Gravid!! HjärtaSolig

• Hallonpaj
    Symetrical skrev 2015-04-03 06:43:34 följande:
    Stort grattis! Vilken underbar påskpresent!

Känns som att det är typiskt det där att man är gravid när man känner som minst!

Taack Solig

Ja jag var  97% inställd på mens så jag är skakig och i chock. Men oerhört lycklig såklart!

• Hallonpaj
    louisep87 skrev 2015-04-03 09:51:14 följande:
    Nu kan vi slappna av och njuta. Nu finns det ingen tvekan längre utan vi är gravid!
    Grattis vad underbart!! Solig
  • Hallonpaj

Tack snälla för alla fina Grattis Solig Håller tummarna för att det blir många fler plus framöver! Lycka till er {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BIM april 2015