• malink80

BIM april 2015

Jag tror jag missat min chans så jag hänger på!  Enligt min app ska ja ha äl den 20e

• malink80
    Misshjb skrev 2015-03-12 07:13:17 följande:

Hej hoppar in här har BIM 1-2 april.

Det blir vårt första försök sedan sent avbrytande i v 23.

Fy va tråkigt, beklagar!
  • malink80

Nytt datum för mig kanske? hur skulle ni räknat?
    Jag hade Bim idag, den 12e, men fick blodiga flytningar redan den 7e och 8e, dock lite. Sen kom det mer som blod den 9e....den 10e är det inget snack att jag fått mens å idag ska vi inte tala om saken då jag tror musen ska explodera av smärta snart å jag blöder massor, haha... Vilken dag ska ja räkna som att mensen börjar för att få fram nytt äldatum?
    Som jag har i min app nu så har ja knappat in den 10e....

• malink80
    Misshjb skrev 2015-03-12 10:18:52 följande:
    Jag skulle räkna från första dagen. Även om det var lite.
    Jaså skulle du.... hmm.... jag får hålla koll med äl-test, för är det så så har jag redan äl nu om 4 dagar å jag har ff mens.  Jag vet att man kan ha äl så tätt för ja pratade med min bm igår men det har ju inte stämt i tiden med hur ja har haft äl tidigare. Jag tog älsticka idag å har ganska starkt streck men inte så som kontrollstrecket, får väl börja redan nu å kolla för att ev inte missat nått
  • malink80
    Misshjb skrev 2015-03-12 11:21:39 följande:
    Säker på att du inte är gravid då? ÄL visar också hcg. Kanske redan är gravid och att din blödning är genombrottsblödning?
    Nä alltså jag blöder ju massor!! Å har inga symptom på att vara gravid. ÄLtest brukar ju ge utslag när man har mens har jag hört så det är väl det
  • malink80

ändra gärna min Äl till den 26e,  det stämmer inte med senaste mensen så jag utgår från förra istället vilket verkar mest troligt eftersom jag inte fått äl ännu

• malink80
    lanylena skrev 2015-03-26 14:51:42 följande:

malink80 & Sockerkakan81 - Har ni ÄL igår och/eller idag, och när har ni BIM?  
    Vi verkar ligga lika nämligen.

Jag har ÄL från igår em och testade även starkt positivt imorse. Och har BIM 7/4.

Jag hade starkt äl på stickan både i förrgår, igår å har fortfarande, testade precis.... jag som trodde jag hade äl den 26e.... hur ska man tolka detta? igår och idag är tystlinjer mkt starkare än kontrollstrecket, i förrgår minns ja ej men ja tror det va lika starkt, så säg igår å idag iaf är det starkare....
  • malink80
    malink80 skrev 2015-03-27 10:00:11 följande:
    Jag hade starkt äl på stickan både i förrgår, igår å har fortfarande, testade precis.... jag som trodde jag hade äl den 26e.... hur ska man tolka detta? igår och idag är tystlinjer mkt starkare än kontrollstrecket, i förrgår minns ja ej men ja tror det va lika starkt, så säg igår å idag iaf är det starkare....
    testlinjer ska det stå =)
  • malink80
    Symetrical skrev 2015-03-27 10:17:07 följande:
    Då kan du räkna med att ägget är på gång att släppa! Får man positivt flera dagar i rad brukar man säga att ägget släpper ungefär 12 timmar efter sista starka testet. Jag skulle kolla ikväll också och se om det bleknat då, eller fortfarande är starkt. Oavsett så är du mitt i äl, så bara att mysa på i alla fall varannan dag om det finns möjlighet.
    Mina tester är slut så nu får det gå som det går =)  
    Det här blir vårt 3e försök...
    Enligt min app efter sista mensen så skulle jag haft äl den 22, så vi har myst 6 dagar i rad, sen började jag testa med stickor å får utslag på stickan nu!hahahaha..... Nu är vi båda ganska osugna om man säger så....
    Jag antar att ältestet är svagare ikväll å att ja har äl idag senare typ....Bor det inte räcka om man vilar idag å ligger imorgon bitti istället, hehe...
  • malink80
    malink80 skrev 2015-03-27 10:00:11 följande:
    skriv att jag har BIM den 9/4
  • malink80
    malink80 skrev 2015-03-27 10:25:26 följande:
    skriv att jag har BIM den 9/4
    ller 10 blir det väl kanske
  • malink80
    lanylena skrev 2015-03-27 11:20:56 följande:
    Jag undrar om du vet hur man ska beräkna BIM då man har ÄL flera dagar i rad? Vilken ÄL-dag ska man räkna från?
    så länge test strecket är starkare än kontrollstrecket har jag ju inte haft äl.
    Så jag antar att jag har det senare idag/natt eftersom det började vara starkare än kontrollstrecket redan igår morse =) 
  • malink80
    lanylena skrev 2015-03-31 07:55:41 följande:

Tjejer! {#emotions_dlg.flower}

Tänkte uppdatera listan såhär.
    Något som behöver ändras eller läggas till?

ÄL-lista
    19/3 louisep87
    20/3 CarolineJB
    21/3 isali
    25/3 lanylena, Sockerkakan81
    26/3 malink80
    27/3 Honeyb
    30/3-2/4 Angdev
    2/4 halo83, Sweetheart80, cleo
    4/4 Annaba88
    8/4 Tildisildis
    12/4 marol

BIM-lista
    31/3 daoan
    1/4 louisep87
    2/4 CarolineJB
    3/4 MomSCA, Körsbärsblom90, aprilbebisen
    4/4 Carolaj83, Caisas
    5/4 isali
    6/4 Riolina, Mileya, Familjedröm1
    7/4 lanylena, lott77, Hallonpaj
    8/4 MissBadger
    9/4 ecmov. Tett90
    10/4 Honeyb
    11/4 Vadvetjaaaaag
    13/4 Otti
    13/4-19/4 Angdev
    14/4 sowe81, Sweetheart80
    16/4 Sötistilde, cleo, pysselini
    17/4 halo83, NellieMeja, Annaba88
    20/4 Fian88, aurorasmamma
    21/4 Hannah81
    22/4 Tildisildis
    24/4 Längtar2015
    27/4 marol
    29/4 starrysky

Trådens PLUS!

Thegiirl
    Misshjb,  plus 30/3 (BIM var 1-2/4)

Jag har Bim 10 april
  • malink80
    lanylena skrev 2015-04-02 08:56:05 följande:

Men åh, vi har ju liknande symtom! Jag tycker också att det "drar", och jag har fått massa flytningar nu? Att det drar kan jag säkerligen inbilla mig då man ju känner efter minsta lilla förändring. Men flytningarna är jag mest överraskad över. Det har jag inte haft vid den här tiden i månaden?
    Återstår att se efter påsk om kroppen spelar mig ett spratt eller ej.

Har också fått massa flytningar.... har inte haft det den här tiden innan??
    Vi har Bim samtidigt, spännande!
  • malink80
    lanylena skrev 2015-04-02 11:58:52 följande:

Vad spännande mer fler med samma symptom

Ja, jag har BIM 7 eller 8 april. Lite ovisst vilken dag då jag hade starka ÄL-test 2 dagar i rad.
    När ska du testa?

Jag har haft blödning sen igår, bara lite lite men det kan väl inte vara mensen som kommer 9 dagar efter äl?
Svar på tråden BIM april 2015