Inlägg från: aurorasmamma |Visa alla inlägg
  • aurorasmamma

BIM april 2015

Hej!

Hoppar gärna in här jag med fick min mens idag tyvärr på min födelsedag så nu blir de nya tag. Hoppas på en kortare cykel den här gången. Vet att ja ha 10-11 dagars lutefas men inte riktigt koll på resten då jag ännu delammar.

Men hoppas på en vanlig 30 dagars som förr ?

• aurorasmamma

Skriver in bim iallafall 20/4 nu, så se när äl infaller denna månaden.

Hur gör ni andra, testar ni med ägglossning tester eller?

• aurorasmamma

Jag står inte med på listan. Lägg gärna till mig ?

20/4 (kan bli senare beroende på när äl behagar infalla)

Är på cd 6 nu, vilken dag är det bäst att börja testa med äl tester nu när ja ha dålig koll på cykellängden tro? Står så olika överallt. Hade varit smidigt om typ naveln lyste vid äl istället hehe..

• aurorasmamma

Hej! Hade ägglossning senare än jag trodde att den skulle komma. Så när den väl kom så var vi i Grekland hos karln familj där. Hann ha sex innan vi for och två gånger under den veckan vi va där. Trodde att jag hade äl den 13 just för att ägglossningsflytningar försvann den 14. Så 7e 11e och 13e fick vi till det. Tänkte att de va säkert kört iallafall.

Testade igår på äl+10 tyckte det va ett svagt svagt knappt synligt streck där så hoppet växte igen. Tog ett likadant test idag och anade nu ett lite tydligare streck men ännu så svagt att de inte fastnar på kort. Så för att slippa fundera mer så tog jag ett cb med veckoindikator.

• aurorasmamma
    VillBliTre skrev 2015-04-24 11:53:02 följande:

Morgon urin bim-2 el 3 syns svagt mannen ville vara säker, så vi köpte cb digital. Hållt mig i 1.5 timme o där stod det GRAID 1-2 så lyckliga just nu

Tack och grattis själv!!
  • aurorasmamma
    VillBliTre skrev 2015-04-24 18:41:06 följande:

Alla appar visar 7 jan. Har du kollat? :)

Ok, ja få olika på alla. Allt från 25dec till 6-7 januari. Tycker 6-7 januari känns mer troligt då de är beräknat på dagen för ägglossningen.
  • aurorasmamma
    VillBliTre skrev 2015-04-24 19:16:23 följande:

Jag räknar från sista mensens första dag :) vet inte när exakt jag hade äl. Bm brukar väl oxå räkna från mensens sista. Hade jag vetat när äl var hade jag räknat från det

Ok. Hoppas de ramlar in fler plus nu innan månaden är Slut!
  • aurorasmamma
    Caisas skrev 2015-04-25 14:23:16 följande:

Jag har plussat! ÄL+10, BIM-2 (utgår från kort cykel förra månaden)! Testat positivt på 2 st från Testlagret, däremot negativt på digitalt test, men det är nog på riktigt.

Grattis!!
  • aurorasmamma

Är de bara jag som trotts att ja plussat tagit ett till för att få se att de blir starkare? Känns mer verkligt när de blir ett ordentligt tydligt plus trots att ja även fått de bekräftat på digitala. (Lite testoman ;) )
Svar på tråden BIM april 2015