BIM april 2015
Jag hoppar gärna in här! BIM 6/4 :)
Jag hoppar gärna in här! BIM 6/4 :)
Någon som har BIM ungefär samtidigt som mig (6/4) som har känt något särskilt?
Jag hade också tänkt försöka hålla mig veckan ut till fredag. Men det känns som en hel evighet kvar :O Jag har fått ömma bröst men utöver det inget. Fick ömma bröst redan några dagar efter ÄL och har varit såhär konstant sedan dess. De har blivit knöliga, "fylligare" ömmar och bröstvårtan svider.
Vad har du tänkt använda för test? Själv har jag RFSU testa tidigt, och även några billiga stickor från graviditetskollen.
Ja håller tummarna för att vi båda får fina plus i veckan!
Jag tog inte heller äl test så även jag tog 14 dagar efter mens och hade sex åtminstone varannan dag runt de misstänkta äl dagarna. Nästan varje dag i 1 1/2 vecka! Då får jag verkligen hoppas att du lyckades pricka in rätt :D
Skriv gärna när du testat
Stort grattis till ni som plussat!
Min sambo vågade inte tro att jag var gravid igår när jag berättade det. Han trodde det var ett aprilskämt, tog detta test nyss, var på toa knappt en timma sen så inte gått och hållt mig.
Nu kan han ju defensivt inte tveka!
:D <4
Bim idag (igår) och de va tok blankt på testet :( Dock så har inte mensen kommit o inte heller några tecken på att den är på g? Hmm ja får la se när den dyker upp!
Bim +3 och inte någon mens eller något tecken på att den ska komma. Ska man våga sig på att köpa hem ett test tro? Vad för test skulle ni rekommendera i så fall?
Jag blir tokig snart av att vänta på mensen! Bim +3 och inga som helst tecken på varken mens eller graviditet. Jag känner ingenting! Vill så gärna vara gravid men testet var negativt igår och dagarna går så låååångsaaaaamt. Jag går in och läser här på fl flera gånger i timmen. Så svårt att bara slappna av och låta dagarna gå. Hur gör ni för att skingra tankarna?
Har fått smärta i ländryggen som började igår. Är på bim+5 (om man räknar med att klockan är halv 3 på morgonen) har svårt att sova för de värker. Hoppas verkligen testen kommer på posten i morgon (beställde idag)