Inlägg från: Körsbärsblom90 |Visa alla inlägg
  • Körsbärsblom90

BIM april 2015

Hej! Skulle vilja hoppa in här! Tror och hoppas att jag hade äl den 20-21 mars och hade oskyddat den 19 mars. Håller nu alla tummar och tår för att det tar sig. Kan inte tänka på något annat och måste prata av mig bim är först 3/4 :S förstår inte alls hur jag ska klara av att vänta så länge!

• Körsbärsblom90

Vad kul Mikoh! Då har vi lite väntan framför oss nu då visst är det så att allt man vill är att prata om det men man kan inte! Och vill inte jinxa något liksom :-P än så länge känner jag mig inte ett dugg annorlunda och antar att det innebär att det inte tog sig.. Men å andra sidan har väl ägget knappast fäst sig ens så det är ju omöjligt att veta :-P tänker också att eftersom det var några dagar innan oskyddat så var det väl för "tidigt" och eftersom jag inte har äl-test kan jag inte heller med säkerhet veta att jag hade äl då. Men det kändes så! Kalendern sa det och hade extra mycket glansiga flytningar. Gud, jag vet inte!

• Körsbärsblom90

Mikoh: tycker inte att jag känner mig ett dugg annorlunda.. Får för mig att jag har ont i magen men det är nog mest inbillning. Tyckte också idag att jag hade massa flytningar igen, som om äl var nu och inte alls när jag trodde! Även tempen var något högre idag, så surt. Mina förhoppningar gick i graven idag känns det som. Kanske borde försöka mysa till det lite idag just in case :-P

• Körsbärsblom90

Har haft högre temp i några dagar nu. Högre än vad jag brukar ha. Undrar om det är ett tecken? Igår när låg i soffan och när jag skulle gå och lägga mig hade jag ONT i benen, som feberkänsla/växtvärk i höftregionen och nedåt till vaderna. Idag när jag gick runt i affären hade jag konstigt ont på liknande sätt i ryggen.. Hoppas att det är graviditetstecken annars vet jag inte vad det är med mig! Känner mig även snuvig och gasig. Är nog inte sjuk men skulle kunna vara pollen som gör en snuvig? Aldrig varit allergisk dock. Är nästan övertygad att jag inte är gravid, men man börjar ju undra...

Värsta är att jag inte kan testa.. Vi ska snart flytta och jag har packat ner alla test (dumt!!) och lämnat dem i förrådet i nya lägenheten, har ingen aning om var de är.. Först om 2 veckor flyttar vi, nu är det massa renovering på g. Har ingen lust att köpa test heller då jag har så många. Får väl dit och rota som en tok om mensen inte infinner sig. Vilket den antagligen kommer göra :-P haha, ni hör ju - kaos i huvudet :-P

• Körsbärsblom90

Jösses, hoppas så in i berget mycket att jag är gravid!!! Gaaaaaaah vad jobbigt det är med väntan! Dagdrömmer om bebisar, har helt övertygat mig själv att jag är gravid.. Inte bra för den (antagligen) kommande besvikelsen. Drömde även inatt om graviditet! Har inte ont i bröstvårtorna (vilket jag annars brukar ha) och drömde då att brösten kändes tunga som bly och jätteömma, och jag var superglad för det :-P

• Körsbärsblom90

Har också BIM på fredag! Men hade lite bruna flytningar idag, har det ganska ofta innan mens så hoppet sjönk ytterligare idag.

• Körsbärsblom90

Negativt test idag på BIM - 3. Mycket snopet. Men men, ville det sig inte så ville det sig inte. Ingen större idé att äkta ska åka och köpa handdukar till nya lägenheten istället! När vi väl flyttat går det säkert lättare med allt, mindre stress och så

• Körsbärsblom90
    lanylena skrev 2015-04-02 09:00:11 följande:

daoan, CarolineJB, MomSCA, Körsbärsblom90, aprilbebisen och Carolaj83

Hur har det gått för er? Plus? Mens? Känningar? Uppdatera oss gärna.

2 negativa test. Borde få mensen imorgon. Har släppt hoppet. Men förra gången var en "slump" att vi körde oskyddat ändå.. Nu är min sambo med på skaffa barn tåget! Så kör ett ordentligt försök nästa månad
Svar på tråden BIM april 2015