Har haft högre temp i några dagar nu. Högre än vad jag brukar ha. Undrar om det är ett tecken? Igår när låg i soffan och när jag skulle gå och lägga mig hade jag ONT i benen, som feberkänsla/växtvärk i höftregionen och nedåt till vaderna. Idag när jag gick runt i affären hade jag konstigt ont på liknande sätt i ryggen.. Hoppas att det är graviditetstecken annars vet jag inte vad det är med mig! Känner mig även snuvig och gasig. Är nog inte sjuk men skulle kunna vara pollen som gör en snuvig? Aldrig varit allergisk dock. Är nästan övertygad att jag inte är gravid, men man börjar ju undra...
Värsta är att jag inte kan testa.. Vi ska snart flytta och jag har packat ner alla test (dumt!!) och lämnat dem i förrådet i nya lägenheten, har ingen aning om var de är.. Först om 2 veckor flyttar vi, nu är det massa renovering på g. Har ingen lust att köpa test heller då jag har så många. Får väl dit och rota som en tok om mensen inte infinner sig. Vilket den antagligen kommer göra :-P haha, ni hör ju - kaos i huvudet :-P