BIM april 2015
Jag har Bim 8/4 och detta blir vår 5:e månad utan p-piller ..
Jag har Bim 8/4 och detta blir vår 5:e månad utan p-piller ..
Positivt eller snart positivt är frågan :) känns kul för då vet man att chansen faktiskt finns denna månad :) eller vad säger ni?
Vet ej om jag är med på Bim listan men 9/4 har vi Bim !! Hoppas verkligen !
Hej, du har angett BIM 8/4 innan, så du står på det datumet. Kolla i det fästa inlägget högst upp så ser du listan.
Ska jag ändra till BIM 9/4 istället då?
Asså vet inte vart jag ska börja!
Har verkligen känt att nått varit annorlunda i kroppen.
Men med negativa test så tappar man hoppet. Jag sa till min sambo igår att: jaha, det blir väl ingen bebis den här månaden heller.
Men i morse när jag vaknade så tänkte jag att vafasiken, har ju ett cb test liggandes. Om jag får negativt idag så finns det inget att hoppas på.
Sitter spänt och kollar när den blåa färgen kommer fram och det blir inget pluss. Lägger ifrån mig testet, tvättar händrna och kollar testet igen.
Och där är den! Plusset jag väntat på!!!'
Inte super starkt men det syns tydligt att det är ett pluss!
Är helt sjukt glad men kan knappt tro det. Jag är gravid!
Nu kan vi slappna av och njuta. Nu finns det ingen tvekan längre utan vi är gravid!
Äl+5 och tiden har aldrig gått då långsamt !!!
Nu blir nog bilden upp och ner men det syns iaf vad det står. Överlycklig är bara förnamnet!
Äl +8 och jag har molvärk på kvällen .. Har de senaste 2 gångerna bara haft lutenfas på bara 11dagar ... Så de återstår att se ! Är så himla hoppfull :)
Imorgon är vi på Bim-2 och ja vill testa så himla gärna men vet hur besviken jag blir varje gång !!! Ska försöka hålla mig !!
Tog ett "testa tidigt" på bim-2 idag.
Visst räknas strecket som plus fast det inte är så starkt ? :)
Bim idag !!! :) ingen mens ännu ! Jag har inte testat men tror jag vill göra det imorgon :)
Har hört att om man tar äl test så kan man få utslag om mensen är på g ? Någon som vet något om de? Tog nämligen ett sånt bara på kul ;)
Startade en ny tråd för oss med bim i månadsskiftet april/maj.
Välkomna hit ni som vill!
www.familjeliv.se/forum/thread/75143770-vi-med-bim-i-slutet-pa-aprilborjan-av-maj