BIM april 2015
Hej hej,
Hoppar in här jag med. Jag och Sambon ska precis påbörja bebisverkstaden för första :) Äl 27/3 och BIM 10/4
Hej hej,
Hoppar in här jag med. Jag och Sambon ska precis påbörja bebisverkstaden för första :) Äl 27/3 och BIM 10/4
Åh kan inte tiden bara gå lite fortare så man är framme vid äl nån gång. Jag är bara på cykeldag 4 än, så lär inte ha äl förens om 10-12 dagar tidigast. Så segt!
Hur gör ni får att hålla fötterna på jorden innan plusset kommer? Har inte ens gjort vårt första försök ännu och dagdrömmer redan om barnvagnar, spjälsängar och tapeter. Haha!
Jag får lämna denna gruppen då jag plussade ( mot förväntan) :D är i vecka 5 ^^ Lycka till !
Nu är ÄL över.. Och nu ska man bara gå och vänta och låtsas som om ingenting? :P Fy bövelen vad jobbigt :D
Jag har BIM på fredag och jag vet inte om jag känner mig annorlunda.. brösten börjar ömma lite och idag har jag varit extremt gasig vilket jag läst kan vara ett tidigt tecken. Men det kan lika gärna vara mensen som är på G. Är väl bara att vänta och se :)
Upptäckte en lätt blödning imorse vid toabesöket så mensen kommer nog på Fredag som beräknat :(
Imorse kom Mensen som beräknat.. Blir ingen December baby för oss iaf.. Blir att ta nya tag nästa månad istället :)
Behövs det mer uppdateringar? Någon som behöver läggas till, ändras elle tas bort?
Ni med BIM 31/3 till 10/4 - hur går det? ÄL-lista