• daoan

BIM april 2015

Hej,

Hoppar gärna in här. Bim 31 mars.

1 utomkvedshavandeskap och 1 missed abortion i v 11 i bagaget. 3 försök sedan MA.

• daoan
    kastrullen skrev 2015-03-22 12:02:05 följande:

Här kom mensen idag, rätt väntat så nu är jag och sambon peppade på försök nummer 4 med BIM 17/4!

Ska försöka mig på äl-test denna månad. Ha sex varannan dag från dag 8 (senast, man kan ju alltid mysa tidigare bara för mysandets skull) och börja testa dag 10. När det ger utslag ha sex 3 dagar på raken. Om jag har förstått det rätt är det en metod som många lyckats plussa på :)

Vi har försökt sedan efter mitt MA i november. Haft sex varje dag- inget plus än! Så det är mycket som ska till! :/
  • daoan
    kastrullen skrev 2015-03-22 12:02:05 följande:

Här kom mensen idag, rätt väntat så nu är jag och sambon peppade på försök nummer 4 med BIM 17/4!

Ska försöka mig på äl-test denna månad. Ha sex varannan dag från dag 8 (senast, man kan ju alltid mysa tidigare bara för mysandets skull) och börja testa dag 10. När det ger utslag ha sex 3 dagar på raken. Om jag har förstått det rätt är det en metod som många lyckats plussa på :)

Förlåt det där lät supernegativt! Det var inte min mening!

Tråkigt att det inte gick denna gång!

Hoppas på nästa :)
  • daoan

Vi är inne på 3e försöket efter MA i v 11. Innan det hade jag utomkvedshavandeskap (blev gravid direkt men det slutade som sagt i MA). Så vi har försökt i 9 månader.

• daoan
    Malin Cc skrev 2015-03-24 16:15:33 följande:

Ni som varit gravida förut och märkt det tigit, har ni känt av sånt redan några dager efter äl? :)

Jag har varit gravid och hade känningar i mage....

Jag har dock haft mina 2 senaste ÄL också utan plus :/

Jag har bim 31/3...

Så känner massa men vågar inte Tro för mycket!
  • daoan

Här skriver man för snabbt... Menade att jag mina 2 senaste ÄL mått illa efter och haft ont i mage utan plus

• daoan
    Symetrical skrev 2015-03-25 07:33:57 följande:

Idag har tempen stigit 0,4 och jag känner mig "torr" plus att tappen är bakåtvänd, hårdare och ganska stängd, ändå får jag starkt utslag på äl-testet fortfarande. Är inte det konstigt..!?

Har du gjort gravtest?
  • daoan
    aprilbebisen skrev 2015-03-25 21:50:45 följande:

Jag hade äl 18 och vad jag tror va en nidis i måndags, så jag vill bara testa nunununu

Då ligger vi hack i häl.

Första gången jag plussade (slutade i MA) var bim -1. Så jag ska försöka hålla mig lite... Men är supersvårt. Å andra sidan blir man ledsen varje gång det visar minus :(
  • daoan
    louisep87 skrev 2015-03-26 09:08:34 följande:

Lovade mig själv att inte testa innan bim -4 vad gör jag.. Testar igår och idag men det är ju knappt så det syns nå.. Men kan det synas såhär fort på gravtest om jag hade äl 20 mars?

Men du ser streck eller ?

Min syster plussade 2 dagar efter ÄL och jag plussade förut bim -1 så det är sååååå olika :)
  • daoan
    Fian88 skrev 2015-03-26 12:09:11 följande:

Fast det är omöjligt, då måste hon ha haft äl tidigare än hon trott

Är det streck så är det :) - skulle jag säga !

Mm jag har också haft den diskussionen med henne med nu är hon i v 12 oxh allting stämmer med uträkning. Hennes bm sa att det var möjligt... Så ja ... Hehe inneb ide att argumentera mot det :)

Jag anser det också vara omöjligt!
Svar på tråden BIM april 2015