BIM april 2015
Hej,
Hoppar gärna in här. Bim 31 mars.
1 utomkvedshavandeskap och 1 missed abortion i v 11 i bagaget. 3 försök sedan MA.
Hej,
Hoppar gärna in här. Bim 31 mars.
1 utomkvedshavandeskap och 1 missed abortion i v 11 i bagaget. 3 försök sedan MA.
Här kom mensen idag, rätt väntat så nu är jag och sambon peppade på försök nummer 4 med BIM 17/4!
Ska försöka mig på äl-test denna månad. Ha sex varannan dag från dag 8 (senast, man kan ju alltid mysa tidigare bara för mysandets skull) och börja testa dag 10. När det ger utslag ha sex 3 dagar på raken. Om jag har förstått det rätt är det en metod som många lyckats plussa på :)
Här kom mensen idag, rätt väntat så nu är jag och sambon peppade på försök nummer 4 med BIM 17/4!
Ska försöka mig på äl-test denna månad. Ha sex varannan dag från dag 8 (senast, man kan ju alltid mysa tidigare bara för mysandets skull) och börja testa dag 10. När det ger utslag ha sex 3 dagar på raken. Om jag har förstått det rätt är det en metod som många lyckats plussa på :)
Vi är inne på 3e försöket efter MA i v 11. Innan det hade jag utomkvedshavandeskap (blev gravid direkt men det slutade som sagt i MA). Så vi har försökt i 9 månader.
Ni som varit gravida förut och märkt det tigit, har ni känt av sånt redan några dager efter äl? :)
Här skriver man för snabbt... Menade att jag mina 2 senaste ÄL mått illa efter och haft ont i mage utan plus
Idag har tempen stigit 0,4 och jag känner mig "torr" plus att tappen är bakåtvänd, hårdare och ganska stängd, ändå får jag starkt utslag på äl-testet fortfarande. Är inte det konstigt..!?
Jag hade äl 18 och vad jag tror va en nidis i måndags, så jag vill bara testa nunununu
Lovade mig själv att inte testa innan bim -4 vad gör jag.. Testar igår och idag men det är ju knappt så det syns nå.. Men kan det synas såhär fort på gravtest om jag hade äl 20 mars?
Fast det är omöjligt, då måste hon ha haft äl tidigare än hon trott